петък, 17 юли 2015 г.

Най-смешното от Туитър 204

@MnogoZle: Mного може да разбереш за една жена от начина по който те замеря с двукилограмов стъклен пепелник 

@rpurop: предлагам вместо нивото на Дунав всеки ден да излъчват сведение дали Гърция е в еврозоната - "Гърция - соншонжмо" 

@kmetavip:  Основно имам две настроения: 
- Твърде пиян съм за тия тъпотии 
- Не съм достатъчно пиян за подобни тъпотии 

@fitkata: Разбираш че е криза, когато в магазин Пени, повечето хора са с торбичка от Кауфланд...

@hranitel_angel: Хората стигнаха до Плутон, ние 40 години една магистрала не може да построим.


@zuckerfro6: Ако заплатата беше мъж, с това бързото свършване... не знам 


@Vbeselin: Ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня ня'ам акъл щот съм копирайтър. 

@out_of_grace: Трябва да направят Шазам за непълнолетни. Записваш им гласа и то ти казва имат ли 18г. 

@vicenterBG:  - Скъпа, докторът ми каза, че не мога повече да имам деца! 
 - Слава богу, педофил мръсен! 

@Hepa3bupaM: в САЩ на почит е американския футбол и правят филми/сериали за ам.футбол в БГ на почит са курвите и започва Биг Брадър..случайност? не мисля

@varnasummer: Ръководството на Liverpool ще се срещне с Ципрас да му обясни как се излиза от Европа. 


@EdenFlamingo: Живеем в свят, в който, когато на мен ми е тъжно това е слабост, а когато на Ципрас му е тъжно, това е на пари. 

@untidythoughts: Kирил и Mетодий, заедно с техните ученици, са първите хора с кръвна група АБ.

 @BilynaStoycheva:  - Ало, това психиатричната клиника ли е ? 
- Не, офис е, но по принцип мога да извикам някой от админите... 

@VMachev: Не ми се натискай, аз обичам приятелката си!
 (Никой мъж, никога) 

@disast3rland: Химнът на жените камикадзе на ислямска държава? 
Камелия - Огън момиче

 @born1free: Влизам в залата, викам една легенда се завръща, то нема никой вътре 

@JBlacksapphire: Развитието на връзката зависи от това на коя глава ще ти се качва по-често. 

@VictoriaLeonid: Преча, следователно съществувам.

@tunkenshtain: Върху гърдите си, точно до сърцето има татуирана..свастика. Толерантен човек изглежда. 

@niamatakav: напоследък най-голямата ми тръпка е дали съм дозирал правилно омекотителя, докато си пера гащите

@gminchev: Снимките от морето на някои хора ме радват. Спокоен съм, че се къпят поне веднъж в годината. 


@murkata: Ехехехе-е-е-е, и замирисва на Кале.

 @varnasummer: гръцкият министър на енергетиката от Сириза се казва  Лафазанис. тия верно са комици 

@MnogoZle:  
-Аз съм Иво и съм алкохолик, пия водка.
 -Аз съм Петър и съм алкохолик, пия уиски.
 -Аз съм Жоро и съм барман, сега ще ви сипя. 

@acnapyx:  – Кой е ял от моя фергрик?
 – Кой е седял на моя алгустøрп? 
– Кой е спал на моята фьол и я е намачкал? 
“Маша и трите икейски мечока” 

@batemisho: Учи, мама, поп и джаз пеене, да станеш фолк певица. Може и в Широка лъка.

@kislorot: Човечеството достигна Плутон, а ти още чакаш 204 

@stoynoff: Кирил Домусчиев планира голям трансферен удар. За реванша с Милсами ще купи... съдията!

 @tuzemec: Не мога да се оттърва от мисълта, че инициалите на Благой Георгиев са БГ.

@Vladi_Todorov: Айде пИши "благо джийзъса" и да си ходиме... 

@pushehodetz: Според мен вторият удар на Благо Джийзъса ще е върху Айфеловата кула 

@cipisec: Темата на вечерните спортни новини по всички телевизии днес: Писал ли е Благо Джийзъса КУР или не? 

@Roguegater: Най-сетне Благо Джизъса стана звезда в Италия... 

@EiBogu: Айде сега, всички телевизии да почват да канят Джийзъса, че ни е много важна новината.

Няма коментари:

Публикуване на коментар