петък, 10 юли 2015 г.

Най-смешното от Туитър 203

@redlittlehat: напиши си ЕГН-то наобратно и група елфи ще дойдат да ти инсталират работещ мозък

@svetlinco: Барман към сервитьор: Престани да изхвърляш пияните посетители. Не забравяй, че работиш във вагон ресторант!

@Smarfiette: Абе гърците преобърнаха Европа с хастара нагоре, а у нас - "Фермер търси жена."

@pishaSshisha:  Той: Гейовете разрушават българското патриархално семейство?

 Аз: А какво по-патриархално от семейство с двама бащи? #suckit 

@varnasummer: Православен католицизъм - в патриархалното общество проблемите се решават кардинално - отца бие сина и с ракиен дъх.

@thefein: Денят, в който се обяви, че Ваня Щерева режисира клип на Джон Лоутън, а Топлофикация започва кампания "хартията е за книги, не за сметки".

@4nepa:  11-та Божа заповед: 
Не си рисувайте вежди, ако сте имали двойка по Изобразително изкуство 

@OfunyJokes:  - Каква е разликата между педофила и педагога? 
- Първият наистина обича децата. 

@Toledo0411: Напоследък шефът доста се сближи с природата. Съвсем озверя 

@MnogoZle: Първо правило на самоотбраната: Ако те спрат полицаи на улицата  - бягай, дебели са и няма да могат да те настигнат.

@greedyiam: на плажа винаги си отбелязвам книгата с кочана от царевицата 

@ospam0x: хората продават някво колекционерско ферари за стотици хиляди, нашия българин коментира долу, че му го няма едното огледало 

@svetlinco: - Вашите силни страни?
 – Аз съм упорит, веднъж стигнах до 27-ма страница в резултатите от търсене в google. 

@atanasov_m: Не казвам, че в стаята ми е жега, но два хобита току-що хвърлиха пръстен в нея.... 

@angel_foxa: Летни горещини тегнат над Пловдив. Паметливи граждани припомнят, че подобни жеги не е имало от вчера 

@Rokcafella:  - Мамо, нали не съм осиновен, нали?
 - Сине, мислиш ли, че бихме те избрали? 

@radi821985: Имаме много опит в нямането на опит...

@Chergarin: Това ми хареса: "Ако Гърция беше банка досега да са я спасили."

 @bezpartien: Нещата станаха доста ДРХМАтични...

@desyslava_: На село наричат програмист всеки, който може да включва компютър. 

@LordDreadfort: Всеки път като си купувам салата от пазара, се сещам как Кръстника го застреляха точно след като си беше купил портокали...

@tunkenshtain: Сменяш си блузата с гръб към човека в стаята и докато го правиш виждаш,че пердетата не са дръпнати и съседът ти се усмихва

@Milanda:  - Докторе, аз съм луд! 
- Здравноосигурен ли сте?
- Не!
 - Значи не сте луд. 

@ssstto: Aко гърците гледаха български телевизии досега да бяха свалили Ципрас. 

@Balevche: От мъжки форум: Защо, ако една жена спи с 50 мъже е курва, а ако един мъж спи с 50 жени - никога не съм аз? аххахахха 

@No_name_No_user: Тити Папазов за децата или за питбулите ще плаче по Нова? 

@TayaTheCreator: Леко се притеснявам за една позната, която ми написа, че гушнала букета на една сватба. 

@vsnvolter: Добре, че са студените ви сърца, че в тая жега ще се подпалите!

@4nepa: вечерта оставих логиката пред вратата, сутринта я няма. може да са я откраднали циганите, беше железна.

@plamenj: Гърция сега от В група на ЕС ли ще тръгнат или от А окръжна? 

@gminchev: Станах за да убия един комар. После пак ми разправяйте, че щастието било в малките неща...

Няма коментари:

Публикуване на коментар