петък, 3 юли 2015 г.

Най-смешното от Туитър 202

@rayalo Българската съдебна система е обявена за общонационално и трансконтинентално издирване.


@memosofafairy"- Всеки пирон, който ти забиват, може да се превърне в изграждащ елемент на характер.- При теб така ли се получи?- Не. "

@damnnotgiveАко бях мъж, сигурно щеше да е крийпи, че следвам толкова тийн девойки в Туитър. А всъщност просто ми липсват тийн годините. :(


@ShadowmarN "- Айде да си играем на Манчев и на Шишков" - дочуто от деца в тролея.


@Coblin_King Пети сезон на Game of Thrones, а все още нито един герой не е с амнезия. А навремето какви латиноамерикански сериали имахме!


@4nepa- Къде си била през целия ми живот? 

- Ми, била съм веднъж в Барселона...

@dido_pro Пук от трамвая слезе едно изключително сексапилно девойче, облечено в 50 нюанса сиво... Как па нямах малко сезал в джоба :-/


@NoraNaydenova Намерих си една тетрадка по БЕЛ от 2-ри клас, в която съм написала, че през нощта започват най-интересните игри. От малка съм знаела, ей.


@sunny_todorova Най-тъжният човек на света е катаджия гледащ Формула 1! :D


‏@hranitel_angel Ако трябва да опиша Теленор с една дума, тя е "Loading..."


@mkjadee Единият колега на трайнинга си подчертава с маркерчета материала и вдига ръка за всичко. Липсва му само първия чин и бележка зубър на гърба


@bai_Dobri Хората са като чорапите - често изглеждат еднакви, но не са.


@bozhobg Надявам се на лекции тип "как да стана богат?" поне да ти казват "не си давай парите за глупости".


@GeezerLu - следването не ми позволява никакво свободно време 
- и какво следваш
- ми хиляда човека в туитър

@desyslava_ - Как се казва солариум на Пернишки?
- Кучкопек.



@wootar Глобул стана Теленер, а ЛеФски стана ЛаФка

Няма коментари:

Публикуване на коментар