петък, 12 юни 2015 г.

Най-смешното от Туитър 199

@svetlinco: Интервю за работа:
- А имате ли справка, че сте психично здрав?
- За съжаление не. На път за тук извънземните ми я откраднаха.

@alpha_HCH: Ааааз саам си избрах, тааази съдба, вееечната тлъстааа свиня

@VMachev: Търся жена, достойна за уважение, също търся, магическа пръчка, лазерните мечове от "Междузвездни войни", смисъла на живота и Светия граал!

 @merlinthekid: Взела всички ключове, заключила ме и отишла на работа,шефа пак няма да ми повярва,защо закъснявам за работа

@svetlinco: Позната си купи кученце. Обади се: Мини да видиш моята рунтава прелест. Боя се да отида.

@boarken:  - Дадох ти най-хубавите си години и какво получавам в замяна? Еб*ш 20-годишна сервитьорка!
- Не виждам това какво общо има.

@s_savov: Безкрайно можеш да гледаш три неща: как гори огън, как се лее вода и как жена си рови в чантата .

@MuMuToOo: Из facebook  "животът попринцип е такъв: събуждаш се, работиш и лягаш да спиш. Тези с повече късмет ядат и правят секс" :)

@atanasov_m: Дръпнал един Windows от замунда и голям специалист станал

@disast3rland: И ако в спор с жена сте въоръжени само с логика, добри аргументи и здрав разум... къде сте тръгнали, бе?!?

@samuilpetkan: С нетърпение чакам след десетилетия да спорим дали паметникът на Бойко Борисов трябва да има гръбнак.

@panayotof:  -Кой е най-веселият боб?
-Боб Марли.

@puhkavo_keks4e: 4 мин в метрото се усрщат като 4 години в сливенския...дебели лели ти пукат ребрата

@gone__surfing: моля човека, който днес беше с кафеви кларкове и черни вълнени чорапи на плажа на шкорпиловци да се идентифицира за да го фолна. мерси.

@tunkenshtain: В някаква частна болница в Бургас в пакетите за раждане има такива, включващи и Грим за изписване  :D

 @niamatakav: тръгвам за морето и не си взимам трева #наръба

 @milototo:  Лайкче - Сваля ме.
Здрасти - Сваля ме.
Нищо - Сваля ме, но е смотан.

@fitkata: Когато умра искам всички да изкажете съболезнования на стената ми... Като намеря wi fi ще лайквам...

@tihinn: пералня, абсорбатор и саундрака на Frozen на max. мечтаната комбинация звуци на всеки родител ♫


@Rokcafella: Опознай родината за да емигрираш..

@dragolov:  Настане вечер – месец изгрее, 
очите светнат на Самуила... 

@No_name_No_user: чаша вино била равна на час във фитнеса. 'начи онова на сутринта след две бутилки не е махмурлук, а мускулна треска 

@DinkaWitch: След случая с паметника на цар Самуил вече гледам с друго око на котките ни в тъмното...

@Firobg: Всеки опит да си провалим бъдещето, е обречен на невероятен успех! 

@TayaTheCreator: Преди малко служителката в пощата ме пита как може очната ми линия да е толкова перфектна, а почеркът ми да е така грозен.

@batemisho: Плаща по 90 лв. месечна такса за телефон и вика аз говоря без пари...

@GeezerLu
 - къде ли е сега лео меси?
- копа америка

@Karavelikov 
-Здравейте, от ДАНС ви звъним.
-Знам.
-От къде знаете?!
-Звъните ми на изключен телефон.

Няма коментари:

Публикуване на коментар