неделя, 3 май 2015 г.

Вин Дизел изпя "See you again" и коментира ще има ли "Бързи и яростни 8"

Очевидно клипът е доста от преди официалната новина от миналата седмица.

ТУК можете да видите кратката част, която Вин Дизел изпя на филмовите награди на МТВ.

След като връчи награда, той отговори на няколко въпроса за МТВ Нюз.

Репортер: Тук сме г-н Вин Дизел. Аз бях вътре и какво? Вие пяхте!
Вин: Какво? Не бях аз (смее се)
Репортер: Не сте вие, а? (смее се)
Вин: Не, ще да е бил някой, който прилича на мен. Никога през живота си не съм пял. (смее се)
Репортер: Вие бяхте. Но откъде дойде това?
Вин: От моя 4 годишен син. Той напоследък пее тази песен непрекъснато. И всеки път когато Мишел, Натали, Тайрис... са вкъщи, той им я пее и започват да плачат.
Репортер: Не мога да не спомена "Бързи и яростни". Страшно го харесах.
Вин: Знаеш, този филм е по-специален... освен, че ни е най-мил от всичките досега, той е огромен... Ти беше през 2013 в Лондон и видя какво бе тогаво... но сега... Горд съм, че светът стана съпричастен с нас. Че оцениха завещанието на Пол. Че споделиха този момент с нас. Че го почетоха заедно с нас... Щастлив съм. Това е наистина прекрасно нещо.
Репортер: Така е. Появиха се слухове, че Ева Мендез ще се върне в осмия филм, а ти сподели, че би искал да го заснемеш в Ню Йорк. Какво ще кажеш за това?
Вин: Ами опитвам се да съм съсредоточен върху този филм - седмият, който тъкмо показахме... Но Пол винаги казваше, че осмият филм е гарантиран. А когато твоя брат ти каже, че нещо е гарантирано.. ти трябва да се върнеш назад и да го направиш. И ако съдбата отреди... Седмия е за Пол, Осмия ще бъде от Пол. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар