петък, 29 май 2015 г.

Най-смешното от Туитър 197

@DenizSmooch: израснах по улиците.. на GTA 

@kmetavip: "Какво е корупция ли? Всяка далавера, в която не участвам" 
Боеко Методиев Борисов - Анцугоносител 

@hranitel_angel: Седейки с крака на бюрото си мисля, абе, този комунизъм е имал и добри страни.. 

@atanasov_m:  - отслабнал съм!  
- умствено? 

@svetlinco: На Иванчо подариха комплект " Чичо доктор". От тогава котаракът започна нов живот, пълен с неизлечими болести.

@roccobar0c0: Най-хубавия натюрморт, който съм виждал си остава препълненият хладилник! 
@svetlinco: Днес реших да не ходя на фитнес. И така съм вече шеста година. 

@voxybg: шансът детето ви да стане дебело играейки видео игри е същия и ако чете книги 

@bozhobg:  - Колко реформатори са нужни за да се смени крушка?  
- Няма обща позиция на Реформаторския блок по въпроса.

@varnasummer:  човешкият мозък се храни с мазнини 
извод: веганите са тъпи

 @stoynoff:  Добре, де, защо има Нощ на музеите, а няма Ден на стриптийз клубовете? 

@Bulgarian_Stats: През май наличието на пивка бира от Стара Загора увеличи общия брой алкохолици с 23%. @

lubomirvenkov: В събота вечерта полицай заловили трима нелегални емигранта. До задържането се стигнало след като забелязали, че в кръчма пиели сок

@4nepa: тя ми намигна и ме пита "По колко време издържаш в леглото?."
 викам ако има кой да ме храни и дистанционното е наблизо, колкото искаш

@n_paloff:  "Отбор прекъсна официален мач, за да предложи брак на българката Стела” 
‘Ма целият отбор ли?

 @VMachev: Адът - това е да ти се допикае в задръстване! Жан Пол Сартр

 @mohaha512: В БДЖ мирише на секс, тоест на пот и други телесни фуиди. 

@RocknRollaDoll:  - Адрес за доставка? 
- *****@abv.bg 

@nikolay901127:  Жена пита мъжа си: 
- Какво да правим тая вечер?
 - Ами хайде да ходим по курви. Ти при майка ти, аз при Ленчето...

@OfunyJokes:  До "Принцът на бял кон" 
- Къде си бе гадино? 
Пенка на 85 години 

@aleksandar5rov:  Съседите които в 2015 все още започват в 7 сутринта да режат 20-25 кубика дърва в междублоковото пространство... <3 

@benkovski: Сезонът на летните ботуши срещнал Сезона на шортите върху клин и Модата починала на място.

@4nepa: както Роналдо пристъпва към пряк свободен, така аз пристъпвам към скарата 

@KoiToz: Ако получите  e-mail със заглавие "Два безплатни билета за концерта на Веселин Маринов" - не го отварайте ! Това е SPAM и вътре са 4 билета

Няма коментари:

Публикуване на коментар