петък, 22 май 2015 г.

Най-смешното от Туитър 196

@idtasev: Ако се почувстваш в свои води...значи си се напикал!

 @RocknRollaDoll: Човекът си поръчал плавници, аз му звъня в му казвам: "Добър ден, поръчали сте си едни палавници."

@olesq_77:  Да саботираме кампанията на BTV "Да изчистим българия заедно" Нека спрем да я цапаме, заедно! ;)

@sh0g0_:  Като видиш готино момче с грозна приятелка и го питаш "защо?" - it's for a good cause

@bezpartien: Кметове масово купуват ракети срещу дронове #вицотБ.Б.

@Biroslav: според мен статуята на софия трябва да изобразява пушеща, отегчена до смърт продавачка

 @Bulgarian_Stats: Ходенето до тоалетна остава най-голямата радост в деня на 31% от българите. 


@dido_pro:  сутринта слушах, че измислили шоколад с бира... Край Милка остана безработно говедо... 
интересно ми е само откъде ще доят бирата

@deadlymonogamy: След разходка в центъра на София ми е изключително трудно да повярвам, че селското стопанство страда от липса на кадри...

@dilyan_kn: Не убивай комарите. Те носят твоята кръв. 

@strshpscrtgrl: Погледа на майка ми като си набутах цяло киви в устата не съм сигурна дали беше горда или завиждаше 

@KaliManeva:  -Как си? 
-Зле, плащам заем, ама ме уволниха, хванах мъжа ми в крачка, детето се дрогира, кучето умря.. -Ще тръгвам,  че закъснявам за среща

@atanasov_m: Кривогледата учителка по време на контролно държи целия клас в напрежение...

@BeBoredToDeath: Преатели, преходът от селфи пръчка до селска пръчка е малък. 

@PolomskiCvetpol: Човек и добре да живее, в един момент става чиновник и почва да се радва на петъците. 

@gerchewa:  –Извинете имате ли пълнозърнест хляб да ми донесете със супата ,че съм на диета?
 –Да.
 –12 филийки ,ако обичате .

@desyslava_: Матурите са като проститутките. Задължително ги има, ама всяка година стават по-лесни. 

@gfilipov: Само да напомня, че Александър Томов днес ще дава пресконфернция на тема "Истината за ЦСКА", епизод 1689-и.

@tunkenshtain: Изразът "Животът ме залива със студена вода" е измислен от човек на топлофикация 

@MrPinch1: Моше среща Авраам: 
- Новина! Исак станал педераст! 
- ВЗИМА ПАРИ И НЕ ВРЪЩА? 
- Не,бе! В добрия смисъл на думата! 

@d1wn: Нови висоти в заглавията - "Циганин-скинар бие своите наред"

@Vbeselin: Разбрах какво означава "Карай и си свиркай", след като ми монтираха евтини накладки.

@bavareca: Мине се не мине време и някой идиот пак поства тая тъпотия за децата на 90-те. Аз от 90-те си спомням наркоманите в софия, джобене и глад. 

@Kaschiyski: Онези хора, дето им обясняваш, че не са прави, а те ти доказват обратното с "майка ми е адвокат"

 @peter_sl: Ако имах вана, щях да припадна във ваната, но понеже нямам, просто ще припадна.

 @batemisho: Отменили чалга концерт на Античния театър, защото не пасвал на концепцията. Ами да свирят ретро фолк тогава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар