петък, 15 май 2015 г.

Най-смешното от Туитър 195

@JBlacksapphire: Не може да си намери ластика за коса... иначе помни какво си казал преди 7 месеца в 18:30ч.

@GeorgiaMocca:  - Скъпа, аз реших никога повече да не се карам с теб! 
- Вижте го, моля Ви се! Той решил!?... А мен попита ли ме?! 

@martyndim:  Тя: Секс?! След сватбата, миличък! 
Той: Добре, муцка... като се омъжиш, звънни!

@lubomirvenkov:  В дискотека: 
- Госпожице, много сте красива! Искате ли един последен танц? 
- Защо последен? 
- Allah akbar! 

@VMachev: "Магистрала построена от ГЕРБ" на японски е "ЯмаДоЯма"! 

@mkjadee: Чакам да стане p.m. за да пием. 

@tourbg: Тоя народ кога мааше боб с наденица, кога почна да дегустира калмари с джинджър и селъри... 

@veroiatnost: Нещата се нареждат, като зъбите на първолаче с шини - бавно и болезнено.

@VSotirov:  - Кога #ЦСКА ще вкарат гол? 
- Когато "Дързост и красота" свърши. 

@dragodonchev: Благодарен съм, че всичките ми приятели във фейсбук са оцелели след земетресението в Непал. 

@svobodenagent: А сега можеше да друснем един Непал кючек в знак на съпричастност... 

@Firobg: когато всичко е с краката нагоре, дано те да са женски 

@Milanda: Правих си онлайн тест за интелигентност. Показа че съм бременна. 

@mushabusha: Тази година на нашия военен парад с един хеликоптер, догодина с истинската ни военна мощ: две-три хвърчила и червени бабички с прашки.

@gminchev: Колко лева трябва да си платя за да ме публикуват и мен в класацията за "Най-влиятелните българи в интернет"? Имам на цяло десет щото... 

@vasil_bogdanov: На гости съм в малък град. Съседката звънна и остави прясно свинско, днес са колили на село. Беше с бяла тениска на ГЕРБ. #идилия

@peter_sl: В Младост пуснаха метрото, но спряха топлата вода, ама така е, трябва да има баланс в тоя живот. 

@Sugarfree__: stunning = с тунинг 

@nik4o:  "-Филмът с хепи енд ли е? 
-Не,с Брад Пит." Ахам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар