петък, 8 май 2015 г.

Най-смешното от Туитър 194

@krijitski: Предизвикай Хемикян да ти изтегли жилищен кредит

@varnasummer : беля краставица по боксерки и танцувам. та това е бели денс! 

@krijitski: Непрекъснато ми изскача банерчето за народните носии:  
“ Анцузи, български, 60 лв, Унисекс размери“

@radi821985: Жена иска услуга: Скъпи, донеси ми онова там, дето е оттатака в таковата :)) 

@idtasev: Ако не искате съпругът ви след секс да се обръща към стената, поставете там снимка на майка си… 

@RocknRollaDoll:  ФАпрос на деня: "От тоалетната вода Dior, имате ли и парфюмна вода?" 
И чешмяна вода имаме...много вода има... 

@OfunyJokes:  - Лекарят ми препоръча да сменя малко климата! Каза да ида на почивка на Малдивите или на Канарските острови. Къде да ида? 
- На друг доктор.

@Ugursuz_7: Жена - Единица мерка за драма.

@krijitski: Предметите нощем сменят мистериозно форма:  ставам нощем да пийна водичка, а в ръката ми незнайно защо се оказва вилица с кюфте, загадка 

@task_struct: ЦСКА с нов спонсор - Coca Cola Zero 

@gerchewa: "Отидох до магазина за салам, а на касата табелка: "ПРОМОЦИЯ! С всяка бутилка водка – литър доматен сок безплатно". 
И като ми се допи сок…" 

@treasurer76: за обяд - диетична салата айсберг с риба тон и едно дебело парче торта за десерт, и да ти таковам и отслабването 

@JBlacksapphire: Корупция в България няма. Просто е срамота да се влиза с празни ръце. 

@fenzamaen:  - Действаш ми приспивно...  
- Как така?  
- Гледам те от две минути, а вече ми се спи... с теб... 

@donpepone:  Аз: Слушаш ли черна музика?  
Тя: Ми да!  
Аз: И кой ти е любимия изпълнител?  
Тя: Кондьо и Софи Маринова.

@mihluzin: Заради такива като св.Георги са нямаме дракони! 

@PippilotaM: Децата в квартала ме разбиха - не знаех, че има продължение на "Камък, ножица, хартия" и то е "Вино, бира и ракия"! безмълвна съм. 

@lubomirvenkov: Ако някога се почувстваш безполезен си спомни, че у вас имаш бягаща пътечка, дебеланко

@Rokcafella:  - Какви са вашите недостатъци? 
- Мързи ме.. 
- Друго? 
- Мързи ме да изброявам..

@Firobg: Само в България, когато някой се похвали, че си е купил нова кола, всички го питат от коя година е.

@Milanda: Асоциален тип - изяде една глава чесън, седне в метрото и въздиша.

@ospam0x: имам хубаво тяло, в багажника е

@stoynoff: Барселона и Байерн играят тики-така, а ЦСКА и Левски - чака-рака. 

@Vbeselin: Сега последно 200 лева глоба за трева в колата или за кола в тревата?

Няма коментари:

Публикуване на коментар