вторник, 12 май 2015 г.

Мишел Родригес: Животът ми в 10 филма

"Не е като да не те предупредих, човече" казва засмяна Мишел Родригес по повод трафика, в който екипът ни бе попаднал. Да тръгнеш да взимаш интервю в час пик се оказа не най-добрата идея.

Заварваме Мишел в Додж стейдиъм тъкмо приключила с поредното интервю за Бързи и яростни 7. Ние не сме тук за това обаче. Молим я за 10 филма, които описват живота й, а тя ни пита "Не трябва да са само филми с коли, нали?"

Ето и филмите на актрисата.

"Портокал с часовников механизъм" от 1971

"Ако трябва да избирам 10 любими филма, то в тях със сигурност ще присъства някой на Стенли Кубрик. И това е "Портокал с часовников механизъм". Има нещо особено в това как използват звук и картина за да покажат психологията на нещата, които се случват с Алекс, както и посланието за промиване на мозъци - което аз намирам очарователно - и бунтарството...Обичам начина, по който мрака изглежда зловещ, докато все още това е забавно разбира се. Искам да кажа по странно смешен начин" (смее се)

"Криминале" от 1994

"Диалогът и сценария в този филм...Искам да кажа, кой го направи? Безупречно е! Начинът, по който се балансират всички тези истории в един филм. Сещам се когато през 90-те излезе този филм и го гледах за първи път - казах си, че това е епично! Това имаше огромно влияние върху мен. За бога, искам да го гледам в момента!"

"Убийци по рождение" от 1994

"Човече, наистина обичам нещата, които Оливър Стоун направи през 90-те години. Страхотен е когато снима за политиката, но тук е още по-страхотен. ТВ, медии, наркотици - просто културата като цяло. Отново странно и приятно! А и Робърт Дауни Джуниър... знам, че всички го обичат, но аз съм му фен от супер много години. Той е невероятен!"

"Кабаре" от 1972 

"Страхотен мюзикъл, Великите седемдесет. Винаги съм обичала класическите филми. И онази сцена с Лайза Минел и двете момичета... когато ръката й се плъзга между краката на едно от тях. За бога, това няма да го видите в "Планината Броубек"

"Мошеникът" от 1961

"Пол Нюман - колко секси е той... Той е горещ, той е истински мъж. Няма вече такива. А и използването на черно-бели кадри в този период е нещо, което наистина обичам. Иска ми се отново да започнат да правят нещата така. "

"Аватар" от 2009

"Не го назовавам, защото участвам в него, а защото Джим Камерън е блестящ!Той има способността да взима тези архетипни истории - от митологични басни до Покахонтас и да ги вкара във филм, така че всеки да иска да го гледа. Знаете, че в киното има седем сюжетни линии и те се повтарят от филм, във филм, а Камерън излиза от клишето.  Той не направи Аватар, за да се забавляват всички. Направи го, за да може светът да се възхити и да го гледа с удоволствие."

"Цар Лъв" от 1994

"Знам, старомодна съм (смее се). Винаги съм била привърженик на карикатури и анимации, затова толкова обичам този филм. Той просто докосна сърцето ми. Непрекъснато си напомням, за детето в мен, защото така не губя чувство за света. "Не забравяй кой си" - както казват във филма. Може някои да ми се смее, но майната му, обичам това. Обичам филмът. Не харесвам Дисни, но тези хора определено знаят как се прави."

"Трамвай желание" от 1951

"Това, което харесвам в Марлон Брандо е това как той е здравеняк и уязвим по едно и също време. Сигурна съм, че не съм първата, която го казва, но е така. Той е голямо вдъхновение за много хора, също и за мен. И е толкова секси. Като Пол Нюман в едно по-диво ниво."

"Рибка боец" от 1983

"Чудех се между този филм и "Каубоят" на Мат Дилън, но в крайна сметка се спирам на "Рибка боец". Това е един от малкото филми, които като гледах все едно бях в една малка мечта. Спомням си първият път когато го гледах и Франсис Форд Копола играеше и чичо и племенник като Никълъс Кейдж. Щура работа. Това бе първият филм, който ме накара да вниквам в детайлите и да съм пълноценен зрител."

"Интерстелар" от 2014

"Исках да включа и нещо, което ме вдъхнови наскоро. Интерстелар е един луд филм...много нива нагоре, който ти дава невероятна визуална представа за нещата. Този филм взриви ума ми."

Няма коментари:

Публикуване на коментар