четвъртък, 30 април 2015 г.

Това ли е новият поп? Не, мерси.

by webcafe.bg

Наскоро попаднах на новия клип на Цветелина Янева - фолк певица, кльощава като сламка, приятелка (поне доскоро) на Онзи-който-не-бива-да-се-назовава.

Каналът беше The Voice, а Цвети Янева се опитваше да се прави на Иги Азалия - сещате се, австралийка, пее някаква смесица между рап и поп, има голямо дупе и дълга руса коса... Освен това Еминем нещо не я харесва.

С изключение на дългата руса коса, Иги и Цвети имат толкова общо, колкото аз и Кейт Мидълтън. Нашето общо е, че и двете сме от един пол.

Както написа една приятелка във фейсбук: „Някой е заблудил дълбоко Цветка Янева, че всъщност пее поп (сещате-се-кой-да-не-го-назовавам!!!) Освен това, някой също така я е излъгал, че прилича на Иги Азалия или пък тя самата си го е решила, знаете колко нехайни са чалгарите стане ли дума за интелектуална собственост..."

Дали? Дали са нехайни! Общото на Цвети Янева и другите фолк диви е фактът, че крадат, без да им мигне окото, и на моменти си викаш: „Аз ли съм луд, те ли са тъпи?"
Най-лошото? Фактът, че всеки се прави, че това не съществува.

Усещането да видя чалга дива облечена като международна поп певица по родната телевизия, която не е Планета, може да се сравнява само с чувството, което изпитах, когато видях билборд на Цариградско с Риана, която рекламираше климатици!?
Родна марка. Много качествени. Не ги ползвам, съдя за това по реакцията на Риана, която се беше нахилила и вдигнала палци нагоре.

Същото чувство ме сполетя години по-късно, когато цял vbox7 се беше наводнил с някакъв клип на Андреа (а може би Преслава или Драгана), в който тя се правеше на „Отчаяни съпруги". Леко ме беше срам, ама какво да се прави. Хората го гледаха. Имаше хиляди гледания този клип и чак някой споделяше впечатленията си от него по телевизията.

Пък мен ме беше срам, щото нали, такова... гледала съм „Отчаяни съпруги". Андреа очевидно не е. Нея не я беше срам. Напротив, тя обясняваше колко дълго и усърдно е работила върху въпросния клип. Къртовски труд. А представяте ли си да трябваше да снима цял сериал!!! Ми, щеше да се съсипе жената.

Хубаво, че се е разминала само с един клип. Може би това обяснява и участието й в „Мисия Лондон", което се ограничаваше с едно мигване. Мигна ли - изпусна го!
Все си мисля, че с годините и навлизането на интернет, кабелната телевизия и прочие удобства, хората ще станат по-стриктни в това отношение, но не. Това е грешка.
Поп-фолк хората са други хора. Те са като дошли от някоя дълбока джунгла, като ненормалният Ултрон, който вижда някакви неща за първи път.

Вижда ги, струват му се готини, присвоява си ги, без да пита. Без да иска разрешение. Просто щото го кефят. Като малките деца, ама не с бонбони и играчки, а с разни други работи. И всички се правят, че това не се случва.

В главата си винаги разигравам сценарии как някоя от тези жени участва в предаване или нещо подобно и някой им казва истината в очите. Те отричат, но като повечето поп-фолк звезди изглеждат нелепо, напуснат ли пределите на Планета (нямам предвид реална такава, а канала, който си е една отделна вселена, но това е друг въпрос...)

Да се правиш на някой друг, да крадеш имидж, визия, музика, снимки, дрехи и прочие неща не е просто престъпление в повечето държави, то е проява на низост, ниско интелектуално ниво, лош вкус, липса на креативност и прочие неща, които родните „звезди" очевадно не разбират.

Аз пък не разбирам тях. И ако някой продължава да ми ги пробутва като нещо, което извършва интелектуален труд, мога да му кажа само, че е редно да ходи и да се гръмне. Веднага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар