събота, 18 април 2015 г.

Въпроси и отговори с Мишел Родригес

Традиционно, след всеки филм"Бързи и яростни" някои от актьорите правят Въпроси и Отговори в Туитър с феновете. Джордана Брустър и Натали Емануел вече минаха, а сега е ред и на Мишел Родригес.

И въпреки, че и двете актриси казаха интересни неща, понеже съм пристрастна (и понеже Натали Емануел не отговори на мой въпрос) ще преведа тези на Мишел :)


Ако имаше супер сила каква щеше да е?
МР: Бих искала да владея пространството и времето, така че да пътувам всеки път когато мигна :)

Опиши Вин с една дума.
МР: Посветен

Беше красиво да видя колко емоционален бе филма. Трудно ли е да показваш уязвимост на екран?
МР: За мен е лесно да има трудност и стени, защото е естествено за моята личност. Но уязвимостта наистина трудно се вади от мен. Обаче се справих :)

Кой е най-големият урок, който научи от франчайза?
МР: Че филмовия бизнес всъщност има структура и ако разбереш как работи, може да направите чудеса.

Ако можеше да се върнеш за един ден отново по време на снимките на филма, кой би бил?
МР: Този, в който снимах най-много с Пол.

Считаш ли се за фен на адреналина?
МР: Може да се каже, но не съм толкова пристрастена като някои мои приятели.

Кой от семейството на Бързи и яростни е най-забавен?
МР: Тай е най-забавен от всички, но бих казала, че и Дуейн не му отстъпва

Какво научи от работата с Ронда Роузи?
МР: Научих, че при филмов бой трябва да си слагаш ръката на челото преди да се блъснеш в стена. Много беше полезно за снимките.

Опиши Лети с една дума?
МР: Куражлия.

Бих искала да знам как бе работата с Коуди и Кейлъб.
МР: Специална. Коуди е страшно сладък и много посветен в това да запази огъня на Пол жив.

Как би описала Пол, но не като знаменитост, а като брат?
МР:  Пол беше обикновен човек, който обичаше много, влагаше много във всичко и живееше така, сякаш всеки ден му бе подарък 

Кое е най-хубавото нещо, че си част от това семейство? Коя ти е любимата част от филма?
МР: Че имам късмета точно тези хора, да са моето семейство. А любимата ми част от филма е почитането на Пол в края му. 

Почувства ли се Лети по-удобно сред другите от тима с нейните проблеми с паметта?
МР: Както ще видите, това наистина се оказва сериозен проблем с нея, но тя в крайна сметка прави голяма крачка напред.

Когато дойде в Бързи и яростни преди 15 години, с кой се мотаеше най-много?
МР: С Вин.

Ако можеше коя кола от филма би си взела за вкъщи?
МР: Lykan

Какво е чувството да караш по-бързо от това, което ни се налага в ежедневието?
МР: Вълнуващо.

Коя е думата, с която би описала цялата сага?
МР: Безмилостна.

По какво си приличаш и по какво се различаваш ти с Лети?
МР: Много по-твърдоглава съм от Лети. И се научих да живея въпреки моя труден характер. Не съм и толкова жестока като нея. Ха-ха! Много я харесвам, защото ми напомня за тийнейджърските ми години и уличния ми характер.

Опиши целия състав с една дума.
МР: Семейство.

Как беше работата с Кърт Ръсел?
МР: Много го харесвам! Той е готин, страшно земен и наистина забавен.

Опиши Бързи и яростни 7 с една дума.
МР: Завещанието на Пол.

Това ли е краят на франчайза или ще има още филми?
МР: Не съм мислила, а и е много рано да се каже. Сега празнуваме какъв успех пожънахме.

Бяха ли трудни за теб тези емоционални сцени между Дом и Лети или всичко стана естествено, заради силната ти връзка с Вин?
МР: Всичко което имаме аз и Вин помежду си е най-естественото нещо на света, ние си подкрепяме и наистина нещата стават много лесно.

Говориш ли португалски?
МР: Не, но Джордана го владее.

В кой град искаш да се състезаваш?
МР:  Мисля, че състезание в Ню Йорк в 3 сутринта ще е забавно.

Ако в истинския живот имаш шанс, ще скочиш ли от самолет с кола с парашут?
МР: Много бих се радвала, но не познавам някои дотолкова луд, че да спонсорира това начинание извън филмовата продукция.

Коя беше най-трудна сцена или каскада за теб?
МР: Всички сцени с Пол след като ни напусна.

Общото между теб и Лети?
МР: Не се извинявам на никога за това, което съм. Това е общо между мен и Лети.

Как се промениха всички от актьорския състав през годините в твоите очи?
МР: Това нашето си е цяло пътуване и съм щастлива да гледам през годините как всеки от тях се развива. Обичам много Тай, Крис, Вин, Джордана и Дуейн - те са невероятни хора!!!

Знам, че работиш по сценарии за твои собствени филми. Как вървят нещата?
МР: Да пиша ми е най-големия враг, защото винаги се разсейвам от живота около мен. Ще си направя режим, който да следвам в ежедневието. Иначе съм написала около 10 страници от последния сценарии, по който работя.

Коя е най-запомнящата се сцена от филма?
МР: Не искам да издавам сюжетни линии, защото може да не сте го гледали, но това е сцена с целия актьорски състав.

Любимият ти филм от цялата сага?
МР: Този - последният. Защото почитаме завета на стар приятел  и никога няма да забравя как снимахме с него.

Любима локация от филма?
МР: Харесва ми, че се завърнахме у дома, в Ел Ей, защото в чуждите държави има данъчни облекчения и това е добре за бюджета. Но е освежаващо пак да снимаме в Ел Ей.

Опиши Тайръс с 3 думи.
МР: Забавен, луд, странен.

Беше ли нервна за бойните сцени?
МР: Бойните сцени или въобщо сцени с много екшън са в моята комфортна зона. По-вероятно е да съм нервна в емоционална сцена, отколкото в екшъна.

Кой момент от заснемането на филма никога няма да забравиш?
МР: Последният път когато видях Пол.

Трудно ли бе да се биеш с рокля?
МР: По принцип е трудно, защото тя може да се усуче, но ние направихме роклята с прорези на правилните места, а и токчетата бяха подплатени, за да не се хлъзгам. Харесва ми начина, по който плате се вееше и бих го направила отново.

Ана Лусиа от "Изгубени" или Лети?
МР: Мисля, че по всяко време Лети ще нарита задника на Ана Лусиа.

Любимата кола, която кара във филма?
МР: Любимата кола, която карах в този филм бе Cuda, в състезателните войни.

Как се стигна до там, че се би с Ронда Роузи?
МР: На принципа внимавай какво си пожелаваш. Първоначално трябваше да преследвам Стейтъм със снайпер, което не ми се стори особено разумно и попитах сценариста дали може да се измисли нещо. Така ми дадоха сцената с Ронда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар