неделя, 12 април 2015 г.

ТЕСТ: Кой филм от франчайза "Бързи и яростни" си

Това ще е първият тест, който публикувам :) Надявам се да останете доволни от резултата.
Иначе отговори лесно се дават - скролвате и избирате, а най-отдолу ще ви излезе кой филм сте.

На мен ми се падна, че съм първият, така че аз съм доволна :)

А теста е ТУК 

Пояснения: 
Тестът започва с въпрос да си изберете любим член от отбора: Браян, Дом, Миа, Хобс, Лети или Хан.

Вторият въпрос е кое е вашето житейско мото: "Живея живота си за мига", "Да покарам за да те спечеля", "Дрифтирай, за да спечелиш", "Да си лош, който се преструва на добър". "Нитро в кръвта" или "Луд по сандвичите".

Третият ще ви пита кой кола избирате: Буика от 4 филм, Маздата на Хан, Камарото от 2 филм, Джетата на Джеси, Супрата на Браян от 1 филм или Доджа на Дом.

И естествено, да си изберете локация: Ел Ей, Глазгоу, Рио Де Жанейро, Панама, Токио и Маями.

Следва да си изберете филм от изброените.

Да изберете заглавие за 8 филм.

ИИИИ ще видите резултата :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар