петък, 17 април 2015 г.

Най-смешното от Туитър 191

@roccobar0c0: Когато в разговор с приятелки жена ви казва "И моят също!", вероятността да ви хвали е равна на нула

@atanasov_m:  "Съобщение в МОЛ-а: 
–Намерено е момче – Генади, на 22 години. Умоляваме родителите да дойдат в кафето и да платят двете водки!...."

@varnasummer: хората, които развиват бизнес в подлезите - подлезурковци 

@benkovski: Новият слоган на БГ черноморски туризъм - Строй, та гледай

@krijitski: Е нали строят с Еко бетон по дюните, какво ще ми протестират сега...

@idtasev: Е*аси държавата! Щъркел да носи бебе мога да приема, ама паяк да вдига кола...това вече е прекалено... 

@McPhisto38: При Хилари ще има ли стажантска програма в Белия дом? 

@NINANO4: Средностатистическото семейство се кара близо 300 пъти годишно - проучването е направено от производители на звукоизолиращи материали

@mgradev: Брат с тая енергоспестяваща крушка в тоалетната в първата 1 мин докато загрее и светне се чувствам като в подлез и по навик пикая в ъгъла <3

@IwankaBejbi: алкохол и антидепресанти: сърцето ми скита в нощта безутешно докато спя на сепарето в ревю и галена пее на един метър от мен. 

@milototo: Понякога се чувствам като бизнесдамата Ваня Червенкова. На никой не му дреме за мен.

@varnasummer:  - чуй, чуй, пуснаха нашта песен! 
- нищо не чувам :/ 
- са сетииш. 

@angel_foxa: Разбираш, че вече си дърт когато нямаш приятели , на чийто абитуриентски бал да ходиш.

@_193982652269:  ...Купих си дъска за рязане. Дейба и китайското менте- въобще не реже! 

@galiato:  -Змей страховит, дойдох да те победя в честен двубой и да спася принцесата...
- Но аз съм принцесата! 

@AngelTTodorov Чувството, когато осъзнаеш, че няма хартия в тоалетната

@hranitel_angel 2015 сме, а още има хора, които крадат кабелна телевизия.

@verd  -Виж ква огромна пчела застрелях... 
- Това е Карлсон...

@Milena_VD Като го гледам с черната тениска, слънчеви очила и грозно обръсната глава ми идва да запея "ние сме лошите в страшния филм"..

Няма коментари:

Публикуване на коментар