петък, 3 април 2015 г.

Най-смешното от Туитър 189

Преди да премина към ежеседмичната доза забавен Туитър, се надявам да сте се подготвили добре за премиерата на "Бързи и яростни" и да сте я гледали с удоволствие. Аз все още не съм имала честта, но когато го направя ще пусна моето ревю тук, защото съм сигурна, че ще има доста неща, които да кажа. :)

************************************
@Morreena93:  Pishtov.bg : не напрягайте мозъка си, ние мислим вместо вас. Пищови за матури. Бързи пишови за изпити и за матури. 
R.I.P education. 

@krijitski: Март e месецът в годината, през който на спирката можеш да видиш семейна двойка облечени така: жената с шуба, а мъжа с къси гащи и фанелка

 @marhitektrix: Какво било последното желание на леля Мария (героинята от рекламите на прах за пране Бонукс): Прахът ѝ да бъде разпръснат в леген!

@PStantchev: Спортните журналисти още не са изтрезняли от мача с Италия: "Гришо в битка за славата в ранни български зори"...

@tourbg:  И Дързост и красота днес: 
Божинов вече е на страната на Алисия във войната с Николета 
Новата сексбомба на чалгата: Пазя по-добре от Ники

@tourbg: А по Нова ще омешат миски и момичета от село в ново риалити Мис Пепеляшка. Сега не е момента да си купувате телевизор :) 

@dilyan_kn: Диспут в женски род?

@Rokcafella:  Викам на шефа: 
- Шефе, с тая заплата не мога да се оженя. 
Шефа: - Един ден ще ми бъдеш благодарен.. 

@radi821985:  -Защо петелът пее цял живот? 
-Защото има много жени и нито една тъща.

@4nepa: що па да не си запаля дизела в 6:30 да ми мърка половин час пред блока 

@babailiica:  - Постоянно получавам някакви странни съобщения на телефона от някаква Бети Лоу?! 
- Да не е от Battery Low? 
- Да, същата! 
,,,Say no more!

 @batemisho: Билла карта става бита карта. 

@dilyan_kn: Фирма търси нов главен счетоводител 
П.С. търсим и стария. 

@out_of_grace: Хубавата девойка от автобуса днес я нямаше. Сигурно си е намерила някой да я кара. Кучка. А аз я обичах... 

@desyslava_: Италия без Буфон е като България с Николай Михайлов

@Balevche: Не ме разбирай погрешно. Не съм от мъжете, които търсят секс за една нощ, 1-2 часа са ми достатъчни. Лъжа - 2-3 минути са ми достатъчни.. 

@slo4ainost:  - какъв финансов съвет бихте дал на хората, които купуват скъпи "играчки" на кредит? 
- да се лекуват

 @varnasummer:  На днешния ден през 1872 умира Самюел Морз. Нека си припомним една от неговите непреходни мисли: 
-..- -.. -.. ..-.- 

@gmg3_iliev:  Жена ми ми се хвали какво си говорят с колежка: 
- Ще си търся любовник. 
- Моля ти се, още на един мъж ли ше пържиш тиквички?
 :-) Луди. :-)

@radi821985:  -Скъпи, ако можех да върна времето на първата ни среща... 
-И какво?
 -Нямаше да дойда!

@martyndim: В анкета "Има ли любов от пръв поглед?" млади жени  отговорили, че е трудно да се прецени финансовия статус на мъжа за  толкова малко време. 

@pishaSshisha: Телефонът ми сам ми намаля музиката, щото щяло да ми увреди слуха. Щото имам увреден слух, го слагам на макс бе, тъпак! 

@Bulgarian_Stats: Разбираш, че държавата ти е за закриване когато и по легналите полицаи има дупки.

@lubomirvenkov: Гледам една мацка, викам й "От къде си?". 
Тя:"От Перник".
 Аз:" Не ти вярвам". 
От първият юмрук й повярвах 

@bozhobg: Толкова национални кампании, а нито една, призоваваща към къпане. 

@aleksvelinov: Днес е Първи април - професионален празник на македонските историци!

@dreamkeeper:  Степени на падане на гласа ми, когато съм болна: 
- операторка на секс телефон 
- марсилска уличница 
- Батман.

@therealgenadi: дядо ти работил в ТКЗС, построил къща където живял цял живот, ти си ЕКСПЕРТ по СОУШАЛ НЕТУОРКИНГ и не можеш да си платиш наема, как така??

Няма коментари:

Публикуване на коментар