неделя, 15 март 2015 г.

Мишел Родригес пред Vibe.com

Един лъжлив слънчев февруарски ден в Холивуд и по-точно в студиото на Юнивърсал. Това е един от онези дни, в които ще съжалявате, че сте си оставили якето у дома. Тук в Зала 37, настроението е добро в първият прес ден за очаквания блокбастър Бързи и яростни 7. Тайръс Гибсън туко-що е завършил бърза фотосесия за допълване на ролята си във филма и се оттегля отзад, за да смени дрехите си. Лудакрис се скита между колите. Тук някъде е и Вин Дизел. Но има един витаещ въпрос - дали ще видим Мишел Родригес?

Тя печели по милион долари, но не е просто момиче, което виждаме в най-известния франчайз. Тя е зашеметяваща.

Но с идването на тази роля в новия филм идват и въпроси, които отварят рани, които не са зараснали. Такива като трагичната смърт на Пол Уокър, който участваше във всички филми на франчайза, но на 30 ноември 2013, малко преди да завърши снимките за Бързи и Яростни 7, Уокър загива в автомобилна катастрофа. Това опостушава целия актьорски състав и спира снимките за 4 месеца. 
Мишел най-накрая идва и се съгласява на интервю при едно условие: никакви въпроси за Уокър.
Латино момичето влиза с усмивка и се смее и набързо прави няколко снимки до черен мустанг. След което идва при нас и интервюто започва.

ВАЙБ: Да започнем от началото. Какво най-много ви заинтригува в първият филм Бързи и яростни?
Мишел: Колите. И уличните състезания - толкова вълнуващо. Защото съм израснала в Джърси и там имаше много такива Мазди и Тойоти с целият онзи тунинг. Исках да бъда част от този свят. А и това беше първият ми игрален филм в Холивуд. Така, че аз бях развълнувана да се запозная с всичко свързано с филма. Цялата тази идея да скачаш от прозорци, да чупиш неща, да взривяващ неща беше наистина страхотно за мен. А и тогава бях в 20-те си години и всичко това беше невероятно!

ВАЙБ: Къде в Джърси са се провеждали уличните състезания?
Мишел: Състезанията започваха след като всички магазини затвореха. Спомням си как един куп деца се струпвахме късно вечер, за да погледаме, да направим бърз драг или просто да се състезаваме. Много мои приятели бяха посветени на този свят. Винаги съм си мечтала да имам пари, за да си купя кола. (смее се)

ВАЙБ: Този филм даде старт на кариерата ти като лошото момиче в Холивуд.
Мишел: Обичам този филм, човече (смее се). Когато бях малка, момичетата около мен не ми се струваха забавни, за това аз постоянно се мотаех с момчетата. Това бе забавното за мен, защото съм си мъжкарана. А и тогава мислех, че както мен и Холивуд не приема момичетата за интересни. Много харесвах Сталоун и Брус Уилис и нямаше много актриси, които да ми харесват освен Сигорни Уивър и Линда Хамилтън. Сега може би нещата стават по-отворени, но вероятно това ще е на 100% когато Хилари Клинтън стане президент.

ВАЙБ: Слуховете твърдят, че Бързи и яростни 7  е най-амбициозният филм от всичките. Как става това?
Мишел: Ами тези момчета винаги искат да са най - и продуцентите, и актьорите. Спомням си как се обсъждаха още и още неща - Дали да има дрифт? Колко високо може да излети колата? Как да го направим? И това ще е нещо, което ще е завинаги.

ВАЙБ: Вашата героиня Лети Ортиз премина през много във филмите досега. Как се справя тя предвид амнезията си?
Мишел: Наистина Лети премина през много неща. И сега в нея има едно чувство за неудовлетвореност. Живота на всички ни се обославя на спомените. И всичко, което споделяте с хората, любовта... се превръщат в спомени. И когато нямате това, се губи връзката. Това се случва с Лети. И когато има семейство, в което всеки е готов да умре заради другия, тя усеща лоялността, но не знае защо, защото няма тези картини в съзнанието си, за да свърже всичко. Трудно е. Особено когато тя е влюбена, тя е очарована от Дом, но няма спомените и не знае как се е стигнало дотук. Лети се чувства измамена от съдбата. Мисля, че тя е много, много интересна с нейната история дотук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар