неделя, 29 март 2015 г.

Мишел Родригес за Бързи и яростни и Вин Дизел

Това е седмицата на премиерата на "Бързи и яростни" 7 и за ваше щастие или нещастие, поне до петък включително тук ще четете интервюта, ще гледате снимки и ще си доизясните или припомните някои неща.

LETS THE FURIOUS7 WEEK GET STARTED!
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Знам, че повечето неща, които ще прочетете надолу вече ги знаете - оттук, разбира се, но повторението е майка на знанието, пък и не всичко е старо и познато :)


От 2001г насам, Мишел Родригес играе Лети Ортиз - приятелката на Дом Торето (Вин Дизел), която впечатлява с двойни способности - състезател и механик. Като част от уводна статия на сп. Вариети, Родригес говори за получаването на тази роля, защо Вин Дизел и Пол Уокър са били толкова добри приятели и ще има ли още Бързи и Яростни.

Как се запозна с Вин?
-За първи път го срещнах на снимачната площадка. Негова бе заслугата, аз да съм във филма. Видял ме е в "Боксьорката" и е поискал да изиграя гаджето му в "Бързи и яростни".

Вярно ли е, че е имало доста разногласия по сценария?
-Да. В първият сценарий, Лети трябваше да е с героя на Вин и в същото време да се задява с този на Пол. Помислих си колко глупаво е това. Преди всичко, никое момиче няма да напусна здравеняк, за да се хвърли към сладура. Просто живота на улицата не е такъв. А и не исках да играя уличница. Спомням си, че от яд се бях разплакала и режисьора Роб Коен дойде и ме попита "Просто се опитвам да направя хубав филм с коли. Какво има?", а Вин дойде, видя ме и ми каза "Ще оправя всичко това. Ще те направя част от играта".

Защо не се появи във втория и третия филм?
-Защото и Вин го нямаше във втория и третия. И знаех, че нямам работа в тези 2 филма, ако и него го нямаше. Не искам надмощие. И не ме интересува кой кого е надвил. Боря се за почтенност. 

Как Вин и Пол станаха толкова близки?
-Моята опора е Вин. Пол е опората на Вин. И представете си болката когато загубите тази опора. В някакво отношение, Вин приравнява Пол Уокър към родния си брат Пол. Много хора не знаят, но това, че той имаше лицето на Кен не го караше да се страхува от някой друг юмрук в лицето. Огънят, който се възпламени между тях ги направя братя изведнъж. А Вин е човек, който ще те тества преди да се сприятели напълно с теб. И остана много впечатлен от мъжеството на Пол.

Как Вин реагира на смъртта на Пол?
- Все едно загуби крайник. Не мога да го обясня по друг начин. Беше трудно. Трябваше да го видите... Когато става дума за емоция той е спокоен, сдържан човек. Той е от старата школа алфа-мъжкари. Мисля, че първия път когато Вин наистина разкри чувствата си бе когато филмът най-накрая бе завършен. Тогава беше първия път. Той ми написа смс веднага след това и с него имахме един дълъг разговор. 

Юнивърсал направиха 4 месечна пауза преди снимките да започнат отново. Как мислите, че се справи студиото с тази тежка ситуация?
-Изключително съм впечатлена от Юнивърсал и семейството на "Бързи и яростни". Всеки усети тежестта, която поема - да направим този последен филм на Пол неговото наследство. Така го почетохме. Най-голямата тревога за мен и Вин бе как ще го направим? Мислих си, че всичко ще изчезне. И Юнивърсал можеха да го отменят. Да зачеркнат всичко. Но те вложиха 150 процента от себе си и резултата е на лице.

Ще има ли още филми "Бързи и яростни"?
-Мисля, че първо трябва да видим как зрителите ще приемат този и да си вземем почивка след това. Все още не мога да повярвам, че го завършихме след всичко. Наистина мисля, че трябва да направим една дълга пауза. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар