понеделник, 23 март 2015 г.

Отворената душа на Мишел

Представям ви превод на статия от EW.com, в което Мишел Родригес за първи път откровено проговаря за Пол Уокър. И няма какво повече да кажа.

В последната година и половина, Мишел Родригес запази чувствата си към смъртта на Пол Уокър. Синеойкият актьор, който изигра ченгето под прикритие Браян О'Конър беше един от стълбовете на франчайза "Бързи и яростни", филм спечелил $ 1 700 000 000. Той намери смъртта си в автомобилна катастрофа на 30 ноември 2013.

В неотдавнашно интервю за EW.com, Родригес, която в момента е на обиколка с колегите си за реклама на седмият Бързи и яростни, реши да отвори душата си и да проговори за Уокър. Шокът от загубата на приятел, на "човека, който познавах най-добре", казва тя, я е накарал да се разпадне. "Всъщност отидох твърде далече", казва тя бършейки сълзите си, "Отидох до ръба на лудостта. Много от нещата, които направих миналата година не бих ги направила никога ако мислех трезво".

Някой от тези 'неща' клонят към таблоидните истории. Родригес беше снимана да се прегръща с модела Кара Делевин, да купонясва на яхта с Джъстин Бийбър, да е интимна със Зак Ефрон в Сардиния. "Карах се насила да чувствам - да чувствам каквото и да е. Не чувствах абсолютно нищо. Само това, че се опитвах да се почувствам жива, затова се подлагах на крайности, едва ли не. Пътувах  и правех секс. И се опитвах да игнорирам това, че душата ми умираше".

За разлика от нея - другите актьори от Бързи и яростни 7 - Вин Дизел, Джордана Брустър, Дуейн Джонсън, Лудакрис, Тайръс Гибсън намериха утеха в съпрузите или децата си.  Така, че за нея загубата на приятел, който е бил с нея 16 години се е усложнила от липсата на семейство в този му смисъл. 
"Може да не съм се срещала постоянно с Пол, но знаех, че няма друг човек на земята, който да прилича толкова на мен, да обича колкото мен. И когато той изчезна, аз се зачудих 'Какво става?'. Нямаше нещо, което да ме задържи тук без него. 'Защо по дяволите съм тук?' и 'Защо си тръгна без мен?' ".
Болката й е неизлечима, но по-рано тази година, тя казва, че се е почувствала обновена. "Просто се събудих една сутрин и почувствах отново уважението към живота. И си казах 'Знаеш ли какво, Мишел? Спри да се криеш. Излез от тази дупка.' и изведнъж аз просто продължи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар