петък, 27 март 2015 г.

Най-смешното от Туитър 188

@4nepа: обичах я, докато не видях, че на пълнените чушки яде само ориза

@_do4o: Ако не беше FB никога нямаше да разбера, колко от приятелите ми са умствено изостанали.

@NinkoKirilov:  "Сексът е като хонорарите - за едни има, а за други няма!" /колежка/

@krijitski: Каква е тая хайка за змии в София ве, аз тъща ми не си я давам

@boarken:  Циганите, родители на "русия ангел" в Гърция: 

- Ми то случайно се роди... 
- Ама, как така? - репортерът 

  Ами не го е извадил навреме пич! 

@releaseyourself: Българската версия на Niggas in Paris - Цигани в мола. 

@Bulgarian_Stats: 93% от българите биха се радвали, ако останалата част от народа напусне държавата.

@nikcname: Едно време Бил Гейтс и Стийв Джобс само по курсове за бизнес консултанти са ходили... 

@vedidas:  -И к'ва стана тя:ожених се,сега да пуша не може,да пия не може,да заглеждам други жени не може.
 -Не съжаляваш ли?
 -И да съжалявам не може...

@fluffyvision: Мимето беше толкова голяма шаврантия , че на родословното дърво я отбелязаха като хралупа... 

@bozhobg: Ей тва не го разбирам. Звъниш по айфона да питаш приятел как да стигнеш до парламента. Да си купиш кола с климатик и да ѝ сложиш вентилатор.

@dullbuttrue: Доверието е най-важното в една връзка. Трябва да си на 100 процента сигурен, че тя няма да каже на жена ти.

 @yurukov: Българският туризъм умира като в латиноамерикански сериал - години наред уж смъртно ранен, а ту празнува, ту оплаква света. 

@tourbg: Гала гони полтъргайст на живо с врачката Николета и някакъв поп. Българските телeвизии да се кръстят WTF1, WTF2, WTF3...

@varnasummer: бал не е мерна единица само за състоянието на морето, а и за степен на отебаване: 
бал съм ти деня 
бал съм ти проблемите
 бал съм ти държавата

@krijitski:  Диалог при баничките: 
 - Абе много са ти изгорели баниците днес, язък с тоя стаж,ц,ц,ц 
- Стаж верно имам, ама в крематориума 

@idtasev: Ако се колебаеш за нещо - питай жена си, чуй, какво ще ти каже и направи обратното!

@radi821985:  -Докторе, защо всички смятат, че съм нимфоманка?
 -Трябва да се пуснат изследвания...Само че пуснете члена ми, трябва да попълня картона. 

@Firobg: Никой не се изненадва толкова при среща с бившия си, колкото богомолката.

@Anelche: Перманентен грим, изкуствени мигли, хиалурон в устните, силикон в гърдите, но! обичала истинските неща в живота и мразела лъжата... 

@4nepa:  *на касата във Фантастико*
 -Колко пакета бакпулвер да маркирам? 
-65
 -Какво ще правите с толкова бакпулвер? 
-Атомна бомба госпожо защо питате 

@svetlinco:  Из учебник по история: "Българите били свободолюбив народ. Понякога попадали в робство, но и тогава не работели." 

@stoynoff: Стойчо Младенов бил супер разочарован, че дори не го споменават във филма за Левски, при положение че има 6 поредни победи срещу тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар