петък, 13 март 2015 г.

Най-смешното от Туитър 186

@Morreena93: Една баба в автобуса чете новини от айфона си. Моята още пече чушки. 
#дасимодерен 

@radi821985: 
 -Теб май не те бива в секса, а? 
-Ти па как за 2 минути разбра ма...

@yslavchev: Нов елемент от менделеевата таблица: Малий
 Атомното му число е много голямо, от там идва и названието.

@n_paloff:  "Преслава интервюира Галена - вижте какви въпроси си задават” Ей ся, след малко.

@volandil: 'Питай ме колко е часа!'
 - 'Не, ти ме питай колко е часа'
 - епъл фенове се опитват да се похвалят с новите си покупки 

@4nepa:  -Искаш ли да пусна някаква романтична музика, знаеш атмосфера, това-онова?
 -Да, може. 
*пуска телевизора* 
*тръгва химна на Шампионската лига*

@divini_bg: Все някой ден ке спре да вали. 
Ванга 

@krijitski: Истинската бабка клюкарка от входа знае биографиите и приключенията на всичките 120 жители в блока, но не знае къде са и очилата 

@benkovski: Ако днес Ран Босилек беше в заведение във Варна, щеше да напише Путиланско царство. 

@PolomskiCvetpol: - Защо не ме питаш как съм? 
- Как си? 
- Ох, не ме питай!

 @KaliManeva: Искаш да изненадаш приятелката си за 8ми март? Ами.. запознай я с жена си!

@buhtum: Менажирам екип от три деца за да направя снежен човек.

@fitkata: На въпроса "Къде отиваш", в България отговаряме "След малко идвам" 

@Mizagi: Билет за концерт на Anastacia - 55 лева, билет за концерт на Мария Илиева - 100 лева. Ще отида два пъти на Anastacia..... #justsaying #music 

@tourbg: Мишо Шамара отрича да е бит в САЩ 
Жалко, точно се зарадвах :) 

@4nepa:   -Здравейте, от Райфайзен банк се обаждам, вие кога ще платите вноската си? 
-Като излязат хиксовете на Челси и Байерн 
-Не разбирам 
-И аз също

@ConstantineSB: Зад всеки прецакан компютър стои поне един човек,който нищо не е пипал

. @treasurer76: "Бъдете ЖЕНИ - в божественият смисъл на думата!" Да ни бяхте видели как божествено се напихме снощи и как божествено въртяхме кючеци...

Няма коментари:

Публикуване на коментар