петък, 6 март 2015 г.

Най-смешното от Туитър 185

@krijitski: "Строго е забранено уринирането във водата" - нова табела на кирилица във Фиджи

 @PippilotaM: Така добре го изпързаляха Вучков, че викам да си възобновим отбора по бобслей. 

@SvetlyoBg: - Не искам да си помислиш, че ми харесват лесните момичета, но все пак имай предвид че съм наел лодката само за 1 ч. 

@AdidasBadka: "Знаеш ли аз кой съм", любим лаф на хора, които са "никой"...

@m_t_n_z: УНСС - фабрика за разбити надежди.Влизаш икономист,пиар,маркетолог, мениджър,излизач сервитъорка и барман. :) 

@elenko: Българската раса е най-чиста. Особено в неделя.

@zuckerfro6: Може да е студ, но оптимизмът на март ме топли. И духалката.

@Saaab: в женския канал: "нищо чудно, че уикенд е в мъжки род, докато мръднеш и е свършил" :/

@dullbuttruе:   Топ 4 на популярните,спортни дисциплини у нас:  
- Теглене на кредит;  
- Прескачане на вноски; 
- Плуване в дългове;  
- Бягане от поръчители;

@MrPinch1:  "Мъжете най-често пият поради две причини: 
1. Нямат жена 
2. Имат жена" 

@OfunyJokes: Уморени от борбата срещу кражбата на продукти шефовете на кланицата набират вегетарианци за персонал.

 @JBlacksapphire: Съседите имат бебе, а нямат нито една снимка с него във фейсбук. Или го мразят, или е осиновено. 

@Bulgarian_Stats: 45% от безработните са амбицирани да търсят заплата, а не работа. 

@desyslava_: по традиция булката се внася на ръце , както и всяка друга бяла техника. 

@velqn:  В Шенген няма само теб и мен 
В Шенген бият здраво дори и супермен 
В Шенген работят от сутринта до мрак 
В Шенген не ща да съм поредния тъпак 

@tourbg: Ники Михайлов допусна два гола за 120 секунди Само два?

@Firobg: Заплатата ми е като хибриден автомобил - половината за бензин, половината за ток. 

@varnasummer: Romin. Филм за находчива ромска банда взломаджии.

@krijitski: Във виетнамско-китайския римейк на  сериала "Комисарят Рекс", още в пилотната серия кучето го сполетяла трагедия 

@batemisho: Според Илияна Раева будителите на съвременна България слушат БГ радио и варят домашна ракия. Грешка, Иле, слушат радио Веселина. 

@dreamkeeper: Гледаш му снимките от РД - на тортата пише 12 г. Ама се присъединил към група "Живееш Ли Сред Вълци - Няма Начин Да Не Се Научиш Да Хапеш".

@4nepa: най-ценният съвет в живота ми го даде дядо. Каза: БОРИСЛАВЕ... погледна ме замислено и отиде да си отвори бира 

@dilyan_kn: "Изобилие е когато в хола на вашия дом има аквариум с хипопотами и това изобщо не се набива на очи." 

@batemisho: Kак се казва старото гадже на Мишо Шамара? 
Бив Ша. 

@idtasev: "Късметлия е Киро, такава готина жена има!" - мислеше си Пешо, лежейки с нея в леглото... 

@idtasev:  Жена се прибира и казва на мъжа си: 
- Честито! Ще ставаш татко!
 - Значи ти е казала мръсницата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар