сряда, 4 февруари 2015 г.

Кими за живота, състезанията, хората.

Все по-рядко публикувам интервюта. Простата причина е, че вече нямам толкова време за преводи. А и честно да си кажа рядко намирам вече интервюта на хора, които ме интересуват и са ми интересни. Но сега ще наруша това своеобразно мълчание с едно интервю на Кими Райконен. Звучи като лексикон, btw xD

Първи детски спомен:
"Първите ми спомени са свързани с кални мотори и картинг от шестгодишната ми възраст. Дотогава ми е като бяло петно."

За мама:
"Съвсем нормален човек. Винаги е работила усърдно, за да можем аз и брат ми да не търпим лишения. Но и ние не бяхме от най-лесните деца. Плюс това работата ми е опасна."

За татко (който почива на 56 година през 2010):
 "Усърден работник. Неговото хоби по моторните спортове ме вдъхнови. Помагаше на нас и майка ми до последния ден."

Училището:
"Мразех го!Да не преувеличавам, но все още не съм особен фен на училището. Не се задържах много в класната стая. Радвам се, че всичко свърши бързо. Не че имах лошо поведение, просто всичко беше пълна каша."

Финландия:
"Това  е моята родна страна и аз я харесвам! Но наистина не е най-лекото място за живеене. Обичам да се връщам, защото там са моите корени, приятели и семейство."

Студът:
"Не е кой знае какъв проблем. Свикнал съм с него. Не обичам Малайзия, защото е много горещо там. Като в сауна. Ако трябва да избирам между двете крайности ще избера студа."

Храната:
"Фен съм на рибите. Преди ядях много паста, сега пък много пиле. За мен не е и задължително всяка вечер да съм на ресторант. Често готвя."

Питиетата:
"Не обичам виното. Малко бира или няколко други питиета. Но не мога да отида някъде и да се напия. Винаги съм с приятели за по една чашка."

Поспиването:
"Това винаги си ми е било страст. Преди спях много, но за съжаление вече не толкова. Май е вярно, че колкото повече остаряваш, толкова по-малко спиш."

Пътуването:
"Зависи. Ако трябва да избирам, Австралия е място, което винаги съм харесвал. Но когато са празници, предпочитам да съм си у дома. Като цяло през годината не съм си вкъщи. Така, че ако трябва да избирам у дома ми е най-добре - дали в Швейцария или Финландия... "

Вкъщи:
"Харесва ми, че у дома всичко е чисто и подредено. Не ми трябва специални елементи, не съм маниак на интериорния дизайн. "

Швейцария:
"Там съм от 2001 година насам когато бе моя дебют във Ф1 със Заубер. Дори сега когато се преместих съм на 20 минути от тях, а бях на 5. Логистично Цюрих е близо до всичко. Швейцария е безопасна и се чувствам добре там."

Парите:
"Помагат за много неща в живота, но не са ми основния интерес. Печелил съм много добре в миналото, печеля добре и сега. Достатъчно ми е. Инвестирам малко от това което имам, но нищо повече."

Политика:
"Не разбирам нищо от политика. Само ходя да гласувам във Финландия."

Мелбърн 2001:
"Моето първо Гран При. Не беше най-лесния ми уикенд. Все пак мисля, че беше един добър старт за мен. Направих грешка в квалификацията, но на състезанието се справих добре. А Заубер е перфектния отбор за един дебютант."

Интерлагос 2007:
"Прекрасни спомени! Историята знае, че тогава спечелих световната титла с Ферари. Една красива надпревара с Фелипе. Беше прекрасен ден."

Ферари:
"Първо спечелих титлата с тях, след това ги напуснах, после ето ме пак при тях. Не тая лоши чувства към хората по отрстраняването ми през 2009. В действителност никога не съм предвиждал, че ще се завърна на Маранело. Имам страхотни моменти. Имам и трудни. Но се радвам, че се върнах"

Ралитата:
"Много ги харесвам и ми се иска да се състезавах повече там. Исках да видя какво е там, но да ви кажа не вложих много усилия в това начинание. Мислех си, че така ще имам повече свободно време, но се излъгах. Тестовете бяха по 10 дни преди състезание и много пъти ми се е искало да си остана у дома. Но може би един ден ще се върна."

НАСКАР:
"О, много забавно. По-различно от това, което сме свикнали в Европа и се надявам да се върна някой ден!Отвън изглежда лесно, но не е. Нивото не е далеч от това във Ф1, има много технически характеристики. А опитът е от жизнено важно значение."

Приятелството:
"Това  е нещо важно. Имам приятели от училище още. Проблемът е, че не съм минал през толкова неща, колкото ми се иска."

Музиката:
"Слушам всичко. Обикновено по радиото в колата. "

Тишината:
"Радвам се когато всичко около мен е спокойно."

Няма коментари:

Публикуване на коментар