вторник, 10 февруари 2015 г.

Партньори на екрана, врагове в живота

Дейвид Духовни и Джилиън Андерсън в „Досиетата X”

Една от най-известните екранни двойки в историята се оказва в доста несъвършени взаимоотношения – и то при толкова много спекулации, че двамата са имали любовна връзка. Всъщност Дейвид Духовни и Джилиън Андерсън изкарват деветте сезона на култовия сериал в постояни дрязги. „Карахме се за нищо и никакви неща. Не можехме да се понасяме един друг”, откровен е Духовни. Андерсън негодувала открито срещу него и срещу създателя на сериала Крис Картър, когато открила, че Духовни е двойно по-добре платен от нея.

„Сексизъм ли беше това? Може би”, коментира тя. „По същия начин бяхме режисирани. Аз винаги трябваше да вървя зад него, никога не бяхме един до друг. Това ми се струва наистина безумно като се сетя. Излизаме от колата, тръгваме към къщата и аз трябва да съм зад него, въпреки че имаме еднакво количество реплики”. Изглеждаше, че двамата са заровили томахавките при миналогодишните празненства по случай 20-годишнината от появата на сериала. Те дори изразиха готовност да направят още един филм по „Досиетата Х” заедно.


ангелите на чарли
Луси Лиу и Бил Мъри в „Ангелите на Чарли”

Когато Бърни Мак замени Бил Мъри в продължението „Ангелите на Чарли: Газ до дупка” се оказа, че Мъри е имал голям скандал с Луси Лиу при снимките на първата част. Говори се, че докато двамата репетирали една сцена, той се подиграл с актьорските й умения, а Лиу започнала да го удря и се наложило да ги разтървават.

Самият Бил Мъри описва случая малко по-различно. „Започнахме да репетираме сцената и аз казах „Луси, как може да искаш да кажеш тези реплики? Те са тотално ненормални”. Тя ми се ядоса, защото го прие като лична обида, но истината е, че мразеше тези реплики колкото и аз. Но за едни 15-20 минути ние отидохме в противоположни ъгли и хвърляхме ръчни гранати и ракети един по друг.” 


Няма коментари:

Публикуване на коментар