понеделник, 23 февруари 2015 г.

50 fucking shades of Grey

Една седмица след премиерата на "50 нюанса сиво" успях да отида да го гледам. През това време постоянно чувах различни коментари за филма от различни хора и бях скептично настроена, още повече когато видях, че оценката в IMDB е 3,9.

Повечето мнения, които чух е, че филма не струва, не е качествен, актьорската игра е лоша и като цяло е бозав, но след като дойде моето време да го изгледам стигнах до 2 извода.

Първият е, че филмът е страхотен!!! Толкова смело заснет - браво на актьорите, браво и на снимачния екип.
Малко актьори биха се съгласили на подобна открита еротика на големия екран, а Дакота Джонсън се представи блестящо, нищо че видяхме гърдите и дупето й. Актрисата доста умело влезе в ролята на Анастейжа Стийл и изведнъж образът в съзнанието ми се финализира.
Колкото до човека изиграл г-н Грей - Джейми Дорнан, мога да кажа, че мнението ми също се обърна. От трейлърите ми се струваше, че той изглежда твърде мекушав и чувствителен, но това се оказва бърза грешка от моя страна. Дорнан влиза перфектно в ролята на доминиращия Крисчън Грей и без притеснение сътворяват с Дакота Джонсън няколко успешни секс сцени.

Второто ми заключение, че хората, които са се изказали негативно за филма просто не са чели книгите. Защото ако не си чел поне една от 3-те книги за 50-те нюанса, няма как да разбереш на 100% какво гледаш и защо нещата се случват по този начин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар