петък, 27 февруари 2015 г.

Най-смешното от Туитър 184

@ConstantineSB След 20 години, да срещнеш момиче без татуировки ще е като да ти попадне най - рядката картинка от дъвки Турбо за колекцията ти.

‏@cheekssweets Пожарникар пали цигара на бензиностанция, не съм се чувствала по-сигурна за живота си.



@Mordiro Нали съзнавате факта, че тази година набор '97 стават пълнолетни
 @AngelaJBlue "На тоя свят има две породи - копирайтъри и копипейстъри" #мамаказа
‏@bozhobg Швейцарската крава - враг номер едно на искърското говедо.
‏@mloves_eos Тактичността е умението да се окажеш глух, сляп и тъп на момента
@Hepa3bupaM влизам в Кауфланд,гледам Бойко ми звъни.викам му 'Боко, нещо да ти взема ',а той 'а,не..аз вече си взех.. 16 млрд'
‏@Mordiro 
Аре стига толкова глупости, марш на работа! Имаме външен дълг да плащаме.
 ‏@Balevche Това децата са много неблагодарно нещо! Ти му помагаш да си изяде шоколада, то реве та се къса.
@kmetavip: Изобщо не ми ги хвалете тия японци дето пеят "Брала мома капини". Докато не изпеят нещо на Азис или Фикрет Стораро не ме впечатляват!
@GeneralMelchett: Няма ли кой да покани Мел Гибсън да режисира филм за Левски,като изиграе и главната роля? Сигурен съм,че ще се получи супер.
@roccobar0c0: Може ли да минем на "ти", че е някак неудобно да Ви е*@ мамата?!

@sitarabonev: На един приятел му викат гардероба, щото като скачали като млади от компанията му да се бият, той държал якетата.

@tourbg: Гришо паднал, Мадона паднала, Арсенал падна, Гоце щял да пада... Да не раздават от ония 16 млрд за Най-добро падане...

@RocknRollaDoll: Имам мемори мокет. Запомнил е всичко, което съм разляла върху него.

@GeneralMelchett: В продажба е нов оптичен кабел,произведен специално за България. На всеки 20 см има флуоресцентен надпис "Тука мед нема!!!"

@bauxyu: малко мента да му бяха сложили на тоя ориз и щеше да е съвсем като тик так

@niamatakav: според местните единственото хубаво в ямбол е табелата #сливен 30 км. @lubomirvenkov: - Докторе , какви са резултатите? Има ли хубави новини?
- Има. Брат ми е поп и ще ти струва наполовина

@GeorgiaMocca: Бебето на масата до мен постоянно хвърля една салфетка на земята. Баща му вика: "Май ще стане чалгаджия " :))))))
@stoynoff: Следващият проект на режисьора на "Дякон Левски" е 7-часова романтична комедия за Априлското въстание.
@svladilen1: Има легенда, която гласи следното - нощем ако не можеш да заспиш, значи си буден!
@radovancho:  Женска логика:
Ако си имаш приятелка.  

 - Жалко, зает е... всички добри са заети! 
Ако си свободен.  
- Няма си гадже, сигурно нещо му има...

Няма коментари:

Публикуване на коментар