петък, 20 февруари 2015 г.

Най-смешното от Туитър 184

@varnasummer: жени от Лом - отломки

@PolomskiCvetpol:  - Кaк се нaричa времето след кaто шефът си тръгне?
 - Aфтършеф. 

@ARYO1_: Тотото и кренвиршите пуснаха реклама, че са истински.

@VMachev: Ако не можеш да погледнеш ситуацията от същия ъгъл, то със сигурно можеш да го направиш от същия градус. Наздраве! 

@ospam0x:  чувам на паркинга: бахти астрата чуек, още ма боли сарцето каде продадах мойта, дано е в добри раце 

@vasil_bogdanov: Реклама във ФБ: Запиши се на практически уъркшоп по будоарна фотография. Цена 250лв до 20-ти февруари! 

@simeon_semov:  -Добър ден. Получихте ли най-сетне презервативи?
 -Даа, имаме вече. 
-Много добре. Заврете си ги сега отзад и ми дайте един тест за бременност

@4nepa: когато искам да изпитам емоция от дадена книга, слагам бръснарско ножче за букмарк 

@voxybg:  - Има нещо английско в нея 
- Грозна ли е?

 @atanasov_m: "- Отче, жена ми вчера се изповяда при теб. Изневерила ли ми е? Кажи ми!
 - Изповедта е тайна, мой благородни елене." 

@adeljandra: Видя ли мадама с беемве и си казвам "сигурно е много работливо момиче". 

@Hepa3bupaM:  въпрос към фолк дива: Как тази песен попадна в гърлото ви?

@dzhigov: Не пия,не пуша,не кисна по барове. Лягам си в 22 и ставам в 6.Тих,спокоен,даже послушен. Но само да изляза от затвора, това ще се промени..

@VikiMincheva:  -Сашко, ти ученик ли си? 
- Не, аз не съм ученик, аз съм градинар - ходя на детска градина. #цитат #деца #петък 

@Beyker_boy:  Какво казал змея на Свети Георги преди да издъхне, след като е бил прободен в гърлото? 
- Бат Георги, задушаам са!

@adeljandra: Когато свърши киселото зеле, свършва и зимата.

@puhkavo_keks4e: Качваш се в метрото, а то пълно със социално слаби мангали...с айфони.. 

@VMachev:  Нобелова награда за електротехника ще получи онзи, който успее да свърже въртящият се в гроба Васил Левски с най-обикновено динамо!

@roccobar0c0:  -Мамо, вече 3 седмици след секса с Пешо не ми идва... 
-За теб това е в реда на нещата, Иване! 

@MariyanaRahkova: Със сигурност,логото на Apple е измислено от българин.Спомнете си нашенската поговорка:"К'во мое да изедем,че изедем;к'во не мое,че наапем!" 

@batemisho: За каква любов ми говорите, след като Свети Валентин е този, който е застанал между Дядо Коледа и Баба Марта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар