вторник, 27 януари 2015 г.

Фарел получи Звезда на славата

Две неща. Новината вече гони месец, но за мен си е нова щом не знаех. Второто е - вижте каква позитивна снимка - Елън Дидженерис, любимката на света и Фарел Уилямс, човекът, който направи света "happy". :)

„Фарел е гений, музиката му оказва влияние върху живота на толкова много хора", каза телевизионната звезда Елън де Дженерис по време на церемонията в Холивуд, описваща музиканта като „нежна душа".

„Написах стихотворение в твоя чест, защото си помислих, че може да направиш песен и бихме могли двамата да направим пари", пошегува се русата водеща. Изпълнителят на хита Get Lucky на Дафт Пънк и композитор на Blurred Lines на Робин Тик, или съавтор на Rock your body с Джъстин Тимбърлейк след това взе думата и каза, че е "изключително благодарен" за тази чест.

„Аз, който съм роден във Вирджиния Бийч, нямах и представа докъде ще ме доведе любовта към музиката", каза 41-годишният певец с младежко лице.
Уилямс има продадени 100 милиона копия от песни: 10 милиона само за Happy, която му донесе номинация за Оскар за саундтрака на филма „Аз, проклетникът 2". Той има и седем награди „Грами", най-високото отличие в музикалната индустрия, включително и за дългогодишната си съвместна работа с Чад Хюго, с който създава продуцентското дуо The Neptunes в края на 90-те години.

Няма коментари:

Публикуване на коментар