понеделник, 26 януари 2015 г.

Минту Виртанен със свой блог

Половинката на Кими Райконен - Минту Виртанен създаде свой блог. Дни преди да роди, финландката реши да започне да споделя нещата, които я вълнуват в интернет пространството. Блогът е с линк http://minttuvirtanen.com/en/

А ето какво написа като за начало Минту:

"След дълго обмисляне реших да започна мой собствен блог. По специално ще пиша за спорт и как да живеем добре. Както можете да видите от снимката, аз съм в очакването на първото си дете, което ще се роди всеки момент. Светът ми се променя много и скоро ще започна да споделям мислите ми за майчинството.
Иначе имам много опит в спорта -  леката атлетика, футбола и хокея ми бяха хобита когато бях по-млада.
Днес състезателните спортове са зад гърба ми, но спорта все още е голяма част от живота ми. Целта ми е да се върна във форма веднага след раждането.
В момента уча, за да стана личен треньор и мечтата ми е с моя опит и образование да помогна и на другите в това да са такива каквито искат.
Пътуването, модата и красотата също са неща близки до сърцето ми, така че може да очаквате много публикации по тези теми съвсем скоро :)"




Няма коментари:

Публикуване на коментар