петък, 30 януари 2015 г.

Най-смешното от Туитър 182

@lubomirvenkov: - Мила, днес видях едно коте, точно като теб. 
- Толкова хубаво? 
- Не, толкова сгазено 

@radi821985: -Скъпи, наистина ли мислиш, че съм ти пратена от Господ?
 -Да, мила, само незнам за какви грехове. 

@batemisho: С натискането на Snooze декларирам, че съм запознат и приемам Общите условия за късно събуждане.

@MarinaStoykova: - Какво е общото между УНСС и iPhone? 
- 2000 лв. за шестица.

 @EmiliqBanova:  Младеж към приятелката си:
 - Не плачи, какво е станало? 
-  Родители ми са против брака ни! 
-Нищо, не се притеснявай, ще си намеря друга...

@itsme__Bender:  "Зад всяка силна жена стои един неуспял да й избяга мъж!" Петко Сертов 

@andreytcho:  Айде беее идваш ли?  
- След 5 минути съм там 
- Тук съм  
-Е изчакай ме 10 минути само и слизам. 

@varnasummer: бисексуалните винаги имат план Би 

@guvedu: Стара чанта търси шивач да й обърне хастара.

@vpdhimself: Бензинът - по-евтин от бирата! Баси скапаната държава! 

@attsy_: "Не пъшкай! Да си пъшкала снощи, сега ще работиш."

@OfunyJokes: - Какво ще пиеш? Девойката бавно оглежда младежа от глава до пети, усмихва се доволно и му прошепва нежно на ухо: - Противозачатъчни... 

@dddnily: Ако заспиш с 1 чаршаф и се събудиш с 1 чаршаф,2 юргана и 3 одеала,значи си на гости на баба си ... 

@bezpartien: - Като се направи, като се гримира, не е зле... 
- Бе на тая гримьор няма да свърши работа, ще ѝ трябва реставратор...

 @treasurer76: Ротвайлер се промъкна в болницата и успя да излекува набързо двама сецнати в кръста, трима със запек и един с ниско кръвно.

@bogomilian: Купих си сандвич!Поискаха ми пари за горчица и майонеза,после ми се опънаха за салфетка-бизнес може и да звучи мръсна дума,но аз нямам думи!

@MnogoZle:  Рекламите на перилни препарати лъжат!!! Никоя жена не готви с любимата си блуза.

@Longanlon: Алкохолът бил лош шофьор... Че да не е пък и много добър пешеходец? 

@stoynoff: Някой знае ли колко неконтрабандни цигари трябва да изпуша, за да може баба ми да си получи пенсията?

Няма коментари:

Публикуване на коментар