петък, 16 януари 2015 г.

Най-смешното от Туитър 180

@tourbg: А в Щатите са залепили бележки: Можете да отваряте прозорци, Кери е България :)

@bozhobg: Лелята с голф тройка, със стикер на задното стъкло "Save a lollipop, suck a dick"

@Mordiro: - Умирам от скука
- Е, не си ли на работа?
- Да де.

@batemisho: Отидох до бюрото за изгубени вещи. И там не намерих ентусиазма си.

@Roguegater: Голия... и проблемът с гърлото е решен. Така, де...

@4nepa: един в кафето поръча мляко с нес, а едно време мъжете са ловяли диви животни с голи ръце...

@vasil_bogdanov: Обиколих големите репове в центъра на София. Няма "Шарли ебдо". Един продавач ми каза, че щяло да има в петък или събота (?) на цена от 10лв

@bozhobg: А Джим Кери има какво да каже за българската политика - "От глупав по-глупав"

@samuilpetkan: Ох, дано да изсъхне прането сега на това слънчице, че Джим Кери вече сигурно пазари тоблерони на безмитния.

@olesq_77: „Писането е като проституцията. В началото го правиш от любов, след това за няколко приятели, а накрая – за пари.”
Молиер

@GeorgiGeorgief: Белгийски власти ми изпратиха по пощата глоба за неправилно паркиране, на личния ми адрес, тук в България. Почувствах се европеец

@desyslava_: Мутра и негов приятел се срещат пред една закусвалня.
- Абе,купи ми една баничка,че на мен ми дават само оборота

@disast3rland: В детската градина си беше най-добре..свършат ти парите и отиваш до дървото да си на късаш нови.


@VMachev: Запомни едно! iPhone-ът ми е много по изпускан от iPhone-ът ти! 


@van_yoo8: Не си грозна,не се притеснявай,за всеки влак си има пътници! Ама като се замисля БДЖ колко влака спряха

@fenzamaen: Мерките за сигурност не са за Джим Кери, а за Петко Сертов - да не избяга пак!


@Emin_Bei: Щели да карат по маршрут без дупки по улиците. ЧЕ си остане на летището!


@varnasummer: Веган и веганка, мръсен чат: 

- Ще те обеля и ще те изям суров!
 - Ще те изстискам и ще те изпия! 
- Ще те задуша! 
- Ще те нарежа на кубчета! 

@tourbg: Джон Кери казал, че щели да ни бранят ако някой ни нападне... А нещо Северна Добруджа или Солун да уреди да ни се върнат? 

@OfunyJokes: Рибар се връща при семейството си от риболов и го питат. 
- Успешен ли беше риболовът? 
- Да! Тъщата се удави...

@yslavchev: Приятелката ми искаше котка, а аз не. За това направихме компромис и си взехме котка. 


 @JBlacksapphire: Нямали пари за куче... затова си направили дете и го кръстили Рекс. 

@Ti_Djey: "Един съвет: когато не знаете дали две думи се пишат слято или отделно, напишете ги близко една до друга."

@desyslava_: - Докторе , лекарството , което ми предписахте - супер е ! Много ми помогна! 
- Ами , какво да ви кажа ... Случва се. 

@blondjob1: Защо не кръстят цицата на НиЛо "Златната топка"? Така всеки български футболист ще я държал в ръце поне веднъж. 


@divini_bg: Братя и сестри, от както Дж.Кери е в България небето е синьо и чисто!!!! Един кемтрейлс няма!!!!! СлОчайност?!?! Не мисля. #ХАРП 

@thundererRS: От МВР са се обърнали с молба към жената на Петко Сертов да върне и братя Галеви. #продължаваменапред 

@Firobg: - Защо жените винаги смятате, че сте прави? 
- Защото....така! 

@gminchev: Убийствата през последните дни имат за цел да отклонят вниманието ви от факта, че свинската плешка без кост в LIDL струва само 3,49 лв. 

@bavareca: Отличници, винаги давайте на тройкаджиите да преписват...и е възможно след години да ви вземат на работа!

Няма коментари:

Публикуване на коментар