петък, 12 декември 2014 г.

Най-смешното от Туитър 175

@lubomirvenkov: - Кажи ми нещо романтично, ми аморе!
- Ще те търся вечно. Дори и разследващите органи да казват, че няма смисъл

@EmiliqBanova: Единственият човек на света, който наистина се интересува от мнението ти - това е касиерката зад щанда, когато те пита искаш ли торбичка.

@EmiliqBanova: Отегчена жена разговаря с мъжа си:
-Абе ти няма ли един път да ме изчукаш като хората?
-А ти ще ми кажеш ли имената на тези хора?

@EmiliqBanova: Между приятелки:
-Господи,какво да му кажа?!
-Ами ...кажи му истината!
-Коя истина?
-Не знам...измисли нещо!

@olesq_77: Обикновеният човек след 5 години пиене става алкохолик, а студента става магистър!


@DenizSmooch: За разлика от Кубрат Пулев, Лудогорец поне счупи носа на противника.

@batedrajko: Едно е неоспоримо след участието на Лудогорец в Шампионската лига: още са зелени.

@stoOVCI: свинско в клин мернах преди малко

@fenzamaen: Какво казал Георги Дерменджиев в съблекалнята преди мача с Реал Мадрид:
- Момчета, какъвто и да е резултата, ние продължаваме напред!

@desyslava_: Опитахте ли новия Savex с аромат на портокали?! ....
-Да,но аз предпочитам Cappy

@varnasummer: - АЛО, АЛО, 112, КАНАЛ 3 ГОРИ!
- Успокойте се г-не, откъде произлиза огънят?
- От палеолита, ама какво общо има?

@niamatakav: а на баба ти каляската все пред кръчмата е спирала

  @mgradev: Звъня на 112 викам брат прати ена линейка в надежда 2 вика добре дайте адрес викам не бе само пробвам дали ни водите цигански квартал <3

@radovancho: Реклама: Имате пърхот, бръчки и малки гърди? Ужас!

@guvedu: Влакът за Варна потегля от 3-ти коловоз. За военни - 5-та и 6-та релса.

@lubomirvenkov: За нея беше тясна рокля, а за мен покривало за колата

@MnogoZle: Знаете ли, че ако Роналдо си счупи крака в гъза на Дженифър Лопес сумата по застраховките ще е по-голяма от проекто-бюджета ни за 2015-та

@dilyan_kn: Господи, даде ми безгрижно детство, което си взе. Даде ми чудесна младост, която си взе. Даде ми жена минаха години, само припомням.

@ipwntroIz: думите които казвате като ви кажат че сте спечелили от тотото
-ебаваш се
-да

@Hepa3bupaM: Шефът:
- Все хленчите, но е факт че тази година заплатите ви са с 35% по-високи!
Плах глас: - Спрямо коя година?
- Спрямо следващата.

@olesq_77: 24-ти международен женски симпозиум Дневен ред от три точки
1. Всички мъже са говеда !
2. Нямам какво да облека !
3. Разни


@VentsiBeast: Българинът мрази всички цигани, освен нали Тони, Фики, Софи, Васко, Илиян и още няколко.

@kmetavip: Има такива принцеси, че след като ги завоюваш си мислиш "И що убих дракона?!? Такава мила животинка беше..."

@dilyan_kn: Днешната младеж масово може да свива джоинт, а едни сарми като хората не може да свие.

@EmiliqBanova: - Скъпи, как мислиш? Ако си изневерим, дали това ще посъживи малко семейния живот?
- Няма, вече опитах и нищо.

@atanasov_m: - с какво ходиш на работа
- с метрото
- че то вие нямате метро
- то и работа няма
 

@MrPinch1: - А моята жена никога не я боли глава.Гледа с мен футбол и ходим на риболов. -При вас,педерасите,нищо не е като при нормалните хора!!!

@varnasummer: Спомних си как като бях малък ми купиха електронен часовник за НГ и се молех някой непознат да ме пита колко е часа. Чак днес ме питаха.

Няма коментари:

Публикуване на коментар