неделя, 23 ноември 2014 г.

Интервю с Кими Райконен

В интервю Райконен случайно или не споменава пола на бъдещото си дете с Минту Виртанен. Прочетете, за да разберете какво ще е то и какви други неща сподели финландеца:

Репортер: 17 октомври 1979 г е рожденната дата на човека пред мен. 35 години на какво?

Кими: Просто живот. Разбира се, състезанията заемат по-голяма част от тези години, защото започнах от дете. През 2001 насам Ф1 е моята работа и това, което искам да правя. И въпреки, че на първо място това е моето хоби, е неизменна част от живота ми.

Р: Идвате от Еспоо, Финландия. Какъв град е Еспоо?

К: Хубаво място за живеене.Може да се правят много неща, въпреки, че не е много голям град. Харесва ми и все още искам да живея там вместо Хелзинки, който е голям и хаотичен.

Р: Вярно ли е, че в първата къща,в която сте живял тоалетната и банята са били отвън?

К: Да, да, вярно е. Тогава беше така. Сега обаче всичко си е вътре. Когато започнах във Ф1 имах възможност да я преконструираме и сега не са отвън - и банята, и тоалетната и сапуна са си вътре. Но до 2000г не бе така.

Р: Какви са били тези дни? Имам предвид да излезеш на студа, за да отидеш до тоалетната?

К: За мен е нещо нормално. Когато няма как, се свиква. За други хора не е нормално, камо ли през зимата и то през снега, но пък те бяха на 15 м отдалечени от къщата, което е много малко. А и така се будех по-бързо (смее се). За мен не е проблем.

Р: Знам, че семейството Ви не е богато и баща Ви е трябвало да направи много саможертви, за да можете да се състезавате - като да работи на 4 работи едновременно.

К: Баща ми прекарваше много нощи без да спи, работи усилено и получи кредит от банката. Със сигурност е имало някой критични моменти за семейството ми. Когато си млад не разбираш наистина как се случват нещата, как се намират пари за храна. Аз съм много благодарен на родителите ми и на всички, които ни помогнаха.  За щастие вече всичко е наред.

Р: Щастлив ли сте сега да изградите собствено семейство?

К: Да, винаги съм мечтал за това. Винаги съм искал син, но исках и да съм възможно най-дълго време когато се роди. Защото ако не си вкъщи и той расте е проблем. Също да пътуваш с него през първите му години не е добре. Надявам се всичко да бъде наред и той да се роди здрав.

Р: Последния въпрос е : Какъв човек е Кими Райконен?

К: Същият като преди.

Няма коментари:

Публикуване на коментар