петък, 21 ноември 2014 г.

Най-смешното от Туитър 172

@vdremdjiev: Отрицателен тест. Жалко. А имаха толкова стръв за извънредни студиа по поредната катастрофична, екзотична и плашеща народонаселението тема.

@ForestSilva: Чувствам се прецакана - нито еболата ни е истинска, нито мисис България. Нищо, продължаваме напред.

@gerchewa: -Не се гаси туй що не гасне!
-За петролен кладенец ли говориш...?

@benkovski: Утре очаквам новата реклама на проф. Мермерски - Еболамор от Bита Голд

@PavlikMorozovBG: Подозренията за първи случай на ебола у нас ще потвърдят подозренията за милиони случаи на хипохондрия и идиотизъм. ‏

@MariyanaRahkova: НАСА прави проучване на планетата Марс,за да установи-защо от влажна и топла планета,се е превърнала в студена и суха.Може би,се е омъжила..

@sociopatical: Успял провинциалист в София си, когато не се прибираш до родното си място да си слагаш зимните гуми.

@bozhobg: Междувременно пациент със свински грип отчаяно се бори за медийно внимание

@bozhobg: Българинът не е ходил на преглед в болница от 15 години, но е убеден, че точно еболата ще го затрие. 


@smihaylov: Преди около 200 години (около 4 прераждания) съм бил шаман в Мали. Сега имам 37 градуса температура, а още не са ме задържали..... 

@bytosho: некой викат - ебола си е мамата, други - боли ме еболата...

@zveretz: Демото на "Ебола-кючек" излезе ли вече? 


@therealgenadi: тоя с еболата е звезда в момента, жалко че биг брадар свърши

@4nepa: BREAKING: Фернандо Алонсо напуска отбора на Ферари, ще продължи кариерата си в отбора на маршрутка 27 


@lvl90Hipster: Чувал съм, че на половин килò ракия, еболата не хващала, ама само така съм чувал. 

@disast3rland: Жената е като пържолата, мекотата й зависи от това колко добре сте я чукали :D


@OfunyJokes: - Тате, искам сладолед!

 - И аз, сине! Но парите ми стигат само за бира.

@LegionBG: В селска дискотека младеж се приближава до девойка: 

- Танцувате ли ?
 - Не.
 - Супер ! Ела да ми помогнеш да бутнем трактора, че не пали!

@thundererRS: Треньорът утешава Кубрат Пулев: 

- Все пак в петия рунд здравата го уплаши, Кличко си помисли, че те е убил! 

@Firobg: Жената снощи на мача: Давай, Кобра! Всички пепелянки сме с теб!

 @babailiica: Винарска изба "Каца бланка" 

@gminchev: Имам разтройство. Как да разбера дали е ротавирус или ебола?

 @Shifter_: 40 мимути като Дарт Вейдър изкушавам кучето да се изпикае в тоалетната, обаче то си държи за светлата страна на килима.

@spanak: Мисля да гледам филм с гаджето тази вечер! Някой да препоръча добро гадже?


@nivЕбола няма, тефтерчетата ги няма, Христо Бисеров го няма... нищо няма в тая държава

Няма коментари:

Публикуване на коментар