петък, 24 октомври 2014 г.

Най-смешното от Туитър 168

mixaiylovа: "Какво са казали турците,когато си отивали от България? Ще се върнем в сериали!!" 

@varnasummer: Ако съединим всички политически гледни точки в България, ще получим масонски триъгълник с всевиждащо око и надпис БКП в средата. 

@treasurer76: Родителска среща.. Вход – безплатен, изход – 200 кинта. 

@azzour: аз питам "де е любовта", те ми отговарят "на лъвов мост". тва живот ли е? 

@svladilen1: Петнайсетгодишна преспала със сто мъже заради облог. Потресен съм - толкова малка, а вече залага... 

@JBlacksapphire: "Младо семейство с 8 деца има нужда от спешна помощ..." Да, вазектомия. 

@mihluzin: Защо диабетиците не правят анален секс? Защото там е най-сладко.

 @varnasummer: - Ве, имам чувтството, че вече съм бил тука. 
- Дежа вю ли ве? 
- Не ве, уайфая ми се върза сам. 

@_Stefanov: Бивш колега ми звъни да ме пита кога съм почивка, че да черпи за новороденото. И ето ме мен без сефте, гадже и надежда. 

@SvetlyoBg: - Ще те чакам довечера!
 - Говори ми в цифри. 
- 6te te 4akam dove4era.

@BankovaDiana: - Кои са трите най-често срещани думи в света? 

- I love you? 
- Глупости! "MADE IN CHINA " 

@nintie: Синоптиците предвиждат, че България ще остане в южна Европа

 @smihaylov: Тази седмица и Лудогорец и Григор Димитров играят срещу Базел :) 

@ConstantineSB: Когато българинът няма пари за хляб, отива и си купува цигари 

@n_paloff: "В Пловдив стреляха по кола, шофирана от жена.” Жена-шофьор — подвижна мишена. 

@tourbg: Българи се клаха в Брюксел... А мама завива сърмички...

@BankovaDiana: -Извинете,имате ли някакви книги за самоубийство?

 -Да,там на петия рафт би трябвало да са.
 -Там няма нищо! 
-Абе тия книги все не ги връщат.. 

@elenko: Скрийн протектора - това ново пликче за дистанционно 

@gminchev: Има вероятност да умра от глад ако скоро не спре да вали. DMS BANI4KA

@desyslava_: И тихо плачеше момата в новата кола, колко лоша бе съдбата : ..три педала, а ..краката - само два! :)))))))))))) 


@dominantsupreme: Елате в интернет, където мъжете са мъже, жените са мъже, а децата са FBI агенти.

@bogomilian: - Пицата с какво е, извинете? 

- С тесто! 

@batedrajko: Разбрах, че вече имало ученическа раница by Maria Ilieva. Предполагам, че е специално предназначана да сА мята

Няма коментари:

Публикуване на коментар