четвъртък, 2 октомври 2014 г.

Светът според Кларксън 1



 Избрани цитати от книгата на Джеръми Кларксън.

"Горкият продуцент получи формуляр, с който би могъл да застеле цял Люксембург. В него се съдържат въпроси относно рисковете, пред които ще бъда изправен. Е, дробовете ми ще експлодират, а въздухът в кухините между вътрешните ми органи ще увеличи обема си девет пъти, което ще ми причини  неописуеми болки. Аз обаче надали ще ги усетя, тъй като е много вероятно хипоксията да ме превърне с увехнал зеленчук."




"Има един човечец, когото наистина не искам да виждам никога повече. Ако трябва да направя списък на хората, с които бих излязъл някоя вечер, този човек ще се нареди след жената от видеотеката.

Нещо повече. Ако се срещнем на улицата, ще се престоря на обратен и ще протягам ръка на чатала му, докато не ме остави на мира. Ако това не стане, ще изтичам до най-близката месарница и ще се хвърля под резачката на бекон."




"Сега ви трябва уред за почистване на басейна. Най-добрият подобен уред, който някога съм виждал, приличаше на огромен паяк, който размахва пипалата си засмуква всичко по пътя си. Собственикът на апарата беше много горд с него и много се ядоса когато един приятел нахрани паяка с хамбургер и уредът се повреди.

-Защо го направи?-развика се собственикът.

-Така ви се пада , като сте си купили апарат, който яде само листа. Откъде да знаем, че е вегетарианец."




"Ако не беше човешката намеса, слоновете нямаше да умират. Те няма естествени врагове, не карат мотоциклети, а обмяната на веществата им е бавна като метаболизма на камъните. И за да не бъда стъпкана земята от стада безсмъртни великани, Природата поставила в устата на слоновете бомба със закъснител под формата на зъби. Слоновете сменят зъбите си на всеки десет години, но след като шестият зъбен набор се износи, идва краят. Сбогом, чичо Слон."
 "

Няма коментари:

Публикуване на коментар