сряда, 10 септември 2014 г.

Dear Girl

Отвореното писмо на Фарел Уилямс към жените по света. И след като го прочетете, ви става ясно защо албумът му се казва GIRL.

"Скъпо момиче, 
Обичам всичко в теб. Обичам ума ти, сърцето ти, тялото ти... всичко! Няма нещо в теб, което да не харесвам. 

Това, което те прави различна, те прави специална. Обичам когато се цупиш, обичам когато се усмихваш, обичам когато правиш забавни физиономии.

Харесва ми да виждам момиче, което живее живота си както иска. Без извинения. Само каквато си. Да не ти пука какво мислят другите за това как изглеждаш. Защото ти си секси. Винаги си секси. Защото си момиче.

Понякога ме виждаш да се взирам в теб. Знам... знам... Правя го понякога, защото се опитвам да те опозная. Ти си като книга, която отчаяно искам да прочета. Без значение какво пише в нея, искам просто да я прочета. 

Твоят ум ме изумява. Искам да се науча от теб. Искам да ме научиш на всичко, което знаеш. 
А най-добрият урок, който научих от теб бе да съм такъв какъвто искам. Затова сега съм такъв. 
Направих албум кръстен на теб, защото ме вдъхновяваш. Винаги си в ума ми когато правя музика. Винаги! 

Искам да обикнеш музиката, която правя за теб. Надявам се да те накара да се почувстваш добре. Надявам се да те накара да се разтанцуваш. Надявам се да те направи щастлива. 

Аз не съм като останалите. Аз съм много различен. И отчаяно се опитвам да мислиш за мен както отчаяно аз мисля за теб. Искам да знаеш какво значиш за мен. 

 Мерилин Монро, Клеопатра или Жана Д'Арк не значат нищо за мен. Просто искам различно момиче. И това си ти.

С любов, 
Фарел."

Няма коментари:

Публикуване на коментар