петък, 12 септември 2014 г.

Най-смешното от Туитър 152

@vasil_bogdanov: Да й купят нова дамска кола – това става с някакви си пари. Но да кара тя в слънчев ден „на дълги“ и с пуснат заден фар за мъгла – безценно!

@PippilotaM: Анджелина може и да ви впечатлява със сватбения си воал, ама моите чаршафи, всичките, така изглеждат. 


@imafknpro: "Мили дaми при пишките не е кaто при водките,две мaлки не прaвят еднa голямa"
 

@MariyanaRahkova: При психолог:
-Изпратиха ме при Вас.Макар че,не разбирам
-защо?!
-Имам свеж брак,сигурна работа,никакви грижи.-Хм,и откога сте в това състояние?

@BeBoredToDeath: Бяла спретната къщурка с жълт паваж отпред, тука всяка мижитурка граби ни отвред.. 


@dzhigov: Тя: Аз яка ли съм, или съм грозна? 
Той: И двете. 
Тя: Как така и двете? 
Той: Яко грозна си! 

@Rokcafella: - Баси, заради тия спийд камери не може да се кара по-бързо.. 
- Може, но се плаща.. 

@mkjadee: - Каква е тази приятна миризма от кухнята? 
- На бъдещи килограми.

@_do4o: Тия паляци от apple, кога ще поканят Криско на itunes festival? 


@k_gery: - Абе, да си виждал едно момиче с червена шапка и стоманени гащи? 
 - Тц, само един вълк с оксижен.

@Bulgarian_Stats: 83% от тийнейджърите не биха се снимали с книга в ръка, за да не им се смеят съучениците. 


@roccobar0c0: - Скъпa, защо се цупиш!? Нали идеята за тройка, беше твоя?
 - Верно, ама си мислех, че и аз ще участвам........

@gminchev: Баба ти едно време на 9 септември все във фейсбук е висяла и е цъкала на "Разбери кой номер мотика е перфектният за теб!"


@batemisho: Професия на бъдещето: смарт часовникар.


@4nepa: изяла един буркан нутела и сега се бие с броколите по главата


@VentsiBeast: Бахти тъкмо си купих 5S преди няма и една година и вече изкараха 6, мноо тъпо човек, баба ми да не взима две пенсии!


@martyndim: На опаковката на презерватива пише "използвай преди 2015та" Не разбирам защо трябва да ми дават толкова зор!


@aleksvelinov: Китаецът Ли дошъл в България и се влюбил в своята противоположност Нели. /из мрежата


@dominantsupreme: Като фолнах Оливия Уайлд и тя после не ме фолна. Тва означава ли че не ме харесва?


@hranitel_angel: "Стоплих я, а тя ме подпали." - Буратино

Няма коментари:

Публикуване на коментар