сряда, 17 септември 2014 г.

12 въпроса, които хората все още се питат за iPhone 6

Ако не сте прекарали вечерта на откриването на новия iPhone 6 пред 27-инчовия Mac, гледайки през  как Тим Кук се опитва да държи огромния 5.7 инчов iPhone 6+ и не сте се сетили да проверите колко точно са паднали акциите на Apple в момента, в който им спря стрийминга от събитието, най-вероятно има куп неща, които не знаете за новия флагман на компанията, просто защото сте изпуснали най-интересното.
Истината е, че най-забавното и интересно се случи (продължава да се случва всъщност) в социалните мрежи. Предлагам на вашето внимание 13 от въпросите, които зададоха потребители в Twitter, в чудене какво още ги интересува за новия iPhone.
Да предупредя, че въпросите са далеч по-малко релевантни към самата услуга, като например въпросът защо никой не каза колко време ще държи батерията на Apple Watch.

 "Ще накара ли баща ми да се гордее с мен?"

"На каква температура ще заври?"

"По-голям или по-малък е от чайка?"

"Мога ли да го използвам за комуникация с мъртвите?"

"Дали ще се грижи добре за здравето ми?"

"Съдържа ли глутен?"

"Може ли да се използва като контрацептив?"

"Ще ми обясни ли защо тя ме напусна?"

 "Ще запълни ли празнината?"

"Ще мирише ли на конфитюр?"

 "Може ли да бъде използван като гарант при заем от банката?"

" Кога ще излезе iPhone 7?"

Няма коментари:

Публикуване на коментар