петък, 1 август 2014 г.

Най-смешното от Туитър 146

@roccobar0c0: -Ебати държавата! - Напълни се с крадци, бандити и хулигани- човек нощем в парка един труп не може да закопае спокойно! 

@dilyan_kn: Как се нарича "фея" в мъжки род !?!
Според днешните културни норми се нарича "фей".
Но според старите български традиции - "феерас".


 @varnasummer: 500 нюанса сива икономика. 

@fenzamaen: Снощи не останах на сухо, валя ме дъжд.

@guvedu: За "София диша" София трябва да развие хриле.


@dido_pro: Минусът на това да забиеш младо гадже е, че се чувстваш като кълвач. Чукаш, чукаш - то дърво.... 


@pdimitar: - Извинете, това ли е тайната квартира на Гестапо?
- Беше, до този момент.


@lubomirvenkov: Той ми вика"Млъкни бе, шизофреник!" , аз му викам "Кой е шизофреник?", оттам му налетях с юмруци, той ми отвърна и така се самонараних 


@gminchev: Написала във Facebook "В РАЯ СЪМ!" и качила снимка от някакво крайбрежно гръцко село. Мила моя, в Рая не се ходи с щайга с домати и лук. 

@dilyan_kn: Заведи ме, вика, някъде където никога не съм ходила. К'во не и хареса в Симитли, не ми стана ясно. 

@vespertwine: тихия страх в очите на софийския шофьор след всяка гръмотевица 

@gerchewa: -Скучно ми е!
-Намери си хоби.
-Последният път когато го направих, се сдобих с 2 деца...


@VMachev: Зимата е модерно да се ходи на мол, лЕтото - на гьол! 


@VSotirov: Как се яде фелацио?
- първо я събличаш
- после я облизваш
- после ги залепяш
- и накрая идва млякото.
@freaklami 


@yeksllec: покажи на тия хора как обядваш
 как те няма два часа 
как другите ти вършат работата 
как ше те еба у тариката

 @baiivandragolov: Гей двойка се развежда.
- Но ще си останем гейове, нали?!


@svesten: Отмъщението трябва да е като влак от БДЖ - да е тежко, мръсно и винаги да идва бавно


 @varnasummer: - Любими танци?
- Танго, Ча-Ча. Ти?
- Кючек, чат-пат. 


@Qblue: - Будим се, ... и Анджелина Джоли в кревата ми!
- Аре стига бе ! И к'во ??
- Требваше да й турам ново тиксо, та да я лепна на стената...


@dreamkeeper: Всеки път, когато чуя началото на рекламата с "3 от 5 вече не страдат от хемороиди...", очаквам да продължи с "а вече им се наслаждават!"


@bavareca: Колко феминистки са нужни, за да се смени крушка? Николко, феминизмът не променя нищо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар