неделя, 6 юли 2014 г.

Пинк: Предпочитам да съм пъргава, отколкото слаба

Американската певица Пинк направи еротична фотосесия за лъскавото сп. Who. 34-годишната звезда показа татуировките си и сподели за увереността в себе си. "Сега съм в най-добра форма през целия си живот", похвали се певицата.

Източникът на увереността й в себе си е осъзнаването, че е в добра физическа форма, макар и да е с няколко килограма повече в сравнение с периода отпреди бремеността й.
"Сега съм много по-снизходителна към себе си", сподели Пинк. Звездата признава, че представата й за съвършеното тяло се 
различава от холивудската версия. "Вместо да се питам "Слаба си съм?", аз си мисля дали съм достатъчно пъргава. И как да използвам тялото си. Аз съм човек, който винаги може да свали няколко килца, но предпочитам да съм силна, вместо кльощава", отбеляза певицата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар