неделя, 20 юли 2014 г.

Култовите лафове от Мондиал 2014

Люксембург никога не е губил с 1:7 от Германия.
Жан-Клод Юнкер, шеф на Еврокомисията, след Бразилия - Германия 1:7. Юнкер е от Люксембург

Не гледам всеки ден по 5 часа видео на Роналдо.

 Германецът Жером Боатенг преди мача с Португалия

Съдрахме си задниците, спечелихме мача и това е добре. Ако играем като балерини, ще напишете, че няма лидери в отбора.
Мюлер за критиките след 2:1 над Алжир

Хората трябва да ходят на преглед преди световно. Сега е късно.
Луиш Фелипе Сколари след дузпите срещу Чили

Ще ви отговоря, но ми дайте време - между 10 дни и 15 години
Сколари на въпрос кой е по-добър - Меси или Неймар

Един кокошарник е по-подреден от защитата на Бразилия.
Бекенбауер

Три пъти погледнах календара, но не беше 1 април.
Бекенбауер разказва как е реагирал, когато е научил, че ФИФА му забранява да ходи на Световното

Той още е млад и пътува повече от Барак Обама.
Франц Бекенбауер за 78-годишния Сеп Блатер, шеф на ФИФА

Ангела Меркел държа кратка реч в съблекалнята. Каза, че би било хубаво да спечелим, след като е пътувала толкова дълго.
Льов след Германия - Португалия (4:0

За съжаление тогава бях под душа.
Мюлер на въпрос какво е чул от речта на Меркел

За мен е нещо специално да си сменим фланелките. За него не знам. Белгиецът Даниел ван Буйтен, след като е взел фланелката на Меси

Аз съм състрадателен човек, обичам да помагам на другите.
Вратарят Мануел Нойер за “спасителните си акции” в помощ на защитата

Ако Германия има пет шанса, вкарва шест гола.
Вахид Халилходжич, треньор на Алжир


Имам три милиона приятели във фейсбук, които ме харесват. Ако някой не ме харесва, това не е мой проблем. 
Халилходжич

Мисля, че кардиолозите в Холандия са много доволни от нас. 

Ариен Робен за драматичните обрати на Холандия

Няма коментари:

Публикуване на коментар