понеделник, 30 юни 2014 г.

Великият Робърт Дауни - Джуниър

Оказва се, че Робърт Дауни е духовит не само в ролята на Тони Старк, но и в реалния живот. Заключавам това от публикациите му във фейсбук :)

"Тор срещу извънземна атака"
М. Ръфало (Хълк) - Ъъъ... не трябва ли да му помогнем?
Р.Дауни (Железния човек) - Не, справя се добре.

***************************************************************
"Страхотен съм във всичко, което се сетите"
**************************************************************
-Имам армия!
-Ние си имаме Хълк.
-Имам хубава коса!
-Аз имам по-хубава брада
-Аз съм Господ!
-Аз съм Робърт Дауни Джуниър!
************************************************************
-И наградата Избор на хората е... Робърт Дауни Джуниър!
-Мъдър избор!
***********************************************************
 
Репортер: Последен въпрос - може ли да взема чадъра ти след като си тръгнеш?
Робърт Дауни: Да, защо не. Само трябва да ме последваш в киното, тогава охраната ще те събори на земята и ще може да го взмееш.
**********************************************************
"Става и така"

Няма коментари:

Публикуване на коментар