петък, 16 май 2014 г.

Най-смешното от Туитър 146

@atanasov_m: RT Радост е за европееца да се прибере вкъщи, да погали детето, да потупа кучето и да зарови уморена глава в брадата на жена си... #eurovision

@Toledo0411: Серийният убиец,който нападаше жени,които Не перат със SAVEX,беше назначен за вицепрезидент по маркетинга на компанията-производител. 

@thelostologist: с този нестихващ тренд не знам как не са пуснали все още "дъжд кючек" 

@svetlinco: -Дядо попе, грешно ли е да се спи с чужди жени?
- Не е грешно, чадо, ама вие не спите...

@VSotirov: Бъди европейка - пусни си брада!

 @krijitski: Братовчедката ми обикновено ходи на море с най-добрата си приятелка. За да изглежда добре на плажа, тя отсега започна да и носи торти.

@treasurer76: Звъня на моя и го питам : - Скъпи, ти много ли ме обичаш? А той ми отговаря: - Купувай, скъпа, купувай... 


@Rokcafella: 50 нюанса дъждовно 

@Longanlon: Осъзнаваш, че проблемите могат да се решават и без насилие, чак когато ти кацне комар на ташаците... 

@renkata23: Колегата ми седи на главата и вика: 
- Така досаждам ли ти много? Гадно ли ти е? 
- Всъщност да. 
- :D Знам, аз затова седя.

@dilyan_kn: влезнах в кенефа с телефона. по погрешка бях пуснал Шазама пръднах и ми разпозна песен на Азис .... 


@obekt: - Абе, знаеш ли, че жена ти е травестит? - Еми...знам. - Знаеш, а...Абе казвайте ги тези работи бе! /via fb
 

@lubomirvenkov: При психиатъра: - От кога почнахте да вярвате, че Бареков е новия месия? 

@hranitel_angel: -Докторе,целуни ме! 
-Не!Ние си имаме лекарска етика, която не ни позволява да се целуваме с пациентките си.То не трябваше да се ч*каме дори. 

@svetlinco: Българинът има два проблема – да добута до петък и да доживее до понеделник. 

@Bulgarian_Stats: 74% от българите смятат, че 40 лв. за дънки са доста, но 70 лв. за карта в Банско са приемливи.

@milototo: "Предполагам, че много жени ще разочаровам, но нищо не чета". Не, Черна Златке, ние това много добре го знаем. 


@atanasov_m: -Скъпа аз ли съм ти първия? -Може и да си ти, познат ми изглеждаш 

@elenko: Google ако пуснат self-driving car в София, след 10 минути ще се научи да спира на аварийки и да изпреварва от дясно. 

@guvedu: - Скъпи, знаеш ли колко време живее свинята? 
- Що ма, да не ти е лошо? 

@JBlacksapphire: По време на секс: - Мило, за какво си мислиш? - Не я познаваш! 

@roccobar0c0: Женски диалог: -Господи,какво да му кажа? -Ами кажи му истината! -Коя истина? -Не знам...измисли нещо. 

@thundererRS: В банката: - Господине, вие ще теглите или ще внасяте ? 
- Абе, ши тегля, ма .. де го заврях тоз пистолет ...??? 

@gminchev: Вие като си купувате презервативи от Billa, питат ли ви доволни ли сте от пазаруването? 

@therealgenadi: един приятел от Враца дето пием с него - той не говори български, аз не говоря врачански и пак се разбираме ебати нещото е алкохола

@stoynoff: За разлика от Бенфика, Левски и ЦСКА никога не са губили финал на престижен европейски турнир по футбол.

Няма коментари:

Публикуване на коментар