петък, 2 май 2014 г.

Най-смешното от Туитър 144

@wakeop: детелината в градината ни е мутирала до 80см чудовище с листа като марули

@n_paloff: Тактиката на Челси довечера е 6-3-0. Торес е нулата.

@treasurer76: - Кво ще прайш по празниците? - Ми агнешко.

@orleff: Егати седмицата: след вторник -петък.

@4nepa: всяка последна сряда на месеца се режат ноктите на краката, пише го в талмуда, така че чао

 @mihluzin: Чакааан дъжд,тоооопъл дъжд...ай спирай тиебамайчицата!

@rescorporales: хей, софиянци, оставяме ви шест дни да си стопанисвате столицата. радвате ли се, хеей? софиянци? ехооо? ...има ли някооой?

@BaiKiko: какво ми ходите по заведения да се забавлявате бе, интернет нямате ли си

@renkata23: Получихте ли вече ваканцонната си настройка или ще ви я пратят по-късно по пощата? :)

@kmetavip: - Жена му била му сложила рога. - Карай, бе - на Убав мъж всичко му отива.

 @bauxyu: най-силни чувства изпитвам като съм се напил снощи и баща ми е направил шкембе на сутринта

@obekt: Жените като паднат под 50 кила и аз ще си взема.

@Qblue: Връх на мъжкия мързел - да ядеш супата направо от тенджерата, без да я извадиш даже от хладилника.

@mrnightmaress: Тя влезе във фитнеса и направи 3 серии по 15 селфита.

@Rokcafella  - Мъжете искат само секс!! 


@dilyan_kn  Level на ревност: - Къде си ? 
- В тоалетната! 
- Пръдни да чуя...

 ‏@vedidas 1 След като разбра за iPhone, iPad , iPod и тяхната популярност, iЙше от iToс отпи глътка iРян и се почувства горда с името и родното си място

Няма коментари:

Публикуване на коментар