понеделник, 28 април 2014 г.

Нийл Патрик Харис: Все още има жени, които ме искат за съпруг

Звездата от сериала „Как се запознах с майка ви“ и филма „Смърфовете“ Нийл Патрик Харис се съблече за корицата на новия брой на списанието за хомосексуалисти Out (април/2014).


От 10 години Харис живее със своя партньор Дейвид Буртка, с когото отглеждат близнаците Гидеон и Харпър, родени чрез сурогатна майка през 2010 година.

Нийл говори открито за своя личен живот, за кариерата си, както и за последната си роля на Бродуей, в мюзикъла „Hedwig and the Angry Inch“.

За ролята си на Бродуей: „Ролята на Хедуиг разкри много супер несигурни неща в мен. Никога не съм обичал да се обличам в маскарадни костюми, никога не съм се напивал на Хелоуин, никога не съм носил високи токчета, въпреки че се гордея със своята хомосексуалност. Всичко това предизвика една хомофобска неувереност в мен.“

За секс сцената с Розамунд Пайк в трилъра „Не казвай сбогом“ (Gone Girl): „Ние трябваше да репетираме секс сцената пред режисьора Дейвид Финчър. Той ни обясняваше всяка секунда от нея. Това беше доста странно, защото реално тя беше една по-скоро техническа сцена. Бяхме почти като роботи, но е факт че напълно бях забравил, че съм гей.“

За това как гледат жените на него, откакто си призна обратната си сексуална ориентация: „Открих всъщност, че повечето момичета нямат проблем с това, че съм хомосексуалист. Все още много мои фенове-жени искат да се омъжат за мен. Това определено ми харесва!“

Няма коментари:

Публикуване на коментар