петък, 25 април 2014 г.

Най-смешното от Туитър 143

@Firobg: Явно някой неща не ги разбирам- да откраднеш европейски пари от строежа на пътища, да си купиш скъпа кола и да я разбиеш по лошите пътища! 

@Bamfi: човек, и добре да живее, се оказва с прекъснати здравноосигурителни права 

@Rokcafella: Както казва един приятел: - най-трудно ми е да се отърва от обвързани жени..

@atanasov_m: Щирлиц получил шифрограма,че в Москва му се е родил син.Мъжки сълзи потекоха по страните му.Щирлиц не беше ходил в родината цели осем години


@orleff: Тази седмица петъкът ни изненада 


@krijitski: Днес в Столипиново отбелязват тържествено Деня на спорта и състезанията с багери 

@batemisho: Може би Кондьо е записал дуетно парче с Вая Кон Дьо'с. 

@4nepa: как ли хората са измислили тоалетните чинии, като всичко умно е измислено докато седиш на тоалетна чиния? 

@CuciMyci: Облекла съм секси бельо и го чакам да излезе от банята. В засада съм демек. 

@Doobrin: Човек не осъзнава какво има, докато не стане руско.

@Doobrin: Лондон, когато е бил приятен за живеене, е бил с размерите на Сливен. И всички са знаели кой е г-н Чарли Дикинс. 


@therealgenadi: тити папазов е роден да реве на хората да пускат смси по телевизията. Коледа 2014 SPOILER - Тити те моли да пуснеш СМС за децата 

@dragolov: #bgSMS 
При #Кобилкина идете! 
Важни тайни научете 
дето Бог от вас е скрил! 
Весел вкъщи се върнете 
Вече с кеф ще наебете 
и домашен крокодил :) 

@atanasov_m: радвайте се, че още сме от правилната страна на тревата... 

@roccobar0c0: - Вчера те видях с едно младо момиче. Това дъщеря ти ли беше? – Да, дъщеря ми. Но ти за всеки случай не казвай на жена ми.

@mihluzin: Наследниците на доктор Иванов вече втора година не могат да разберат какво пише в завещанието.


@roccobar0c0: - Чук-чук! 

- Кой е?
 - Заплатата! 
- О, заповядай! Настанявай се удобно!
 - Аааа, няма нужда, аз така... само за малко..

Няма коментари:

Публикуване на коментар