петък, 11 април 2014 г.

Най-смешното от Туитър 141

@buhtum: Кръчма. Люлин. Шарени покривки. "Македонско девойче". Индийски сериал на TV. Чернокожи майка и дъщеря се смеят на десерта "Негърче" в менюто 

@Emin_Bei: Каса безалкохолна бира: напикан, но тревен!

@desyslava_: Аз съм на 26 години, висока,, дружелюбна, с чувство за хумор, материално осигурена. Търся: Да закупя трактор 4х4 плюс редосеялка за моркови.


@hranitel_angel: Тва да снимаш Витоша от София е все едно да влезеш в септичната яма, да снимаш небето и да викаш колко е красиво. 


@roccobar0c0: Знаете ли, че 69 процента от хората откриват нещо двусмислено във всяко изречение? 

@atanasov_m: "Ям попара с пълнозърнест хляб с 11 вида зърна и ядки и 6 вида сирена. Може да съм от село, ма не съм от най-крайните къщи..."

@arhivatora: Чистя леща, а Морган Фрийман ми разказва за мащаба на Вселената. Обичам ТВ. 


@BilynaStoycheva: Ако взема заем за 200 000, ще ги плащам 25 години. Ако открадна 200 000, ще лежа 7 години. Тази мисъл не ми дава покой.

@kmetavip: Може да ме наричате старомоден, но трябва да си легна поне три пъти с някоя жена, преди да я водя на вечвря :|


@oba4e: "Платих си данъците и вече спя спокойно... По пейките, в мазетата, на гарата.."


@nixonixo: На жената казвам, че съм при любовницата, на любовницата казвам, че съм при жената, пък аз си седя тука в туитър.


@k_gery: Късна вечер. Младеж и девойка на пейка в парка. Младежът: -Искаш ли да ти покажа Голямата мечка? Девойката: -Недей, ще вземе да мине някой..


 @gminchev: [[ШОК!!!]] ПОДВОДНИЦА СЕ РАЗБИ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ!!! ВСИЧКИ ВЛАКОВЕ СА С НАРУШЕНО РАЗПИСАНИЕ!!! ПОЛЕТИТЕ ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВАТ С ФЕРИБОТ!! (ВИДЕО)

@gerchewa: Често се случва да се чуе: - Ало, какво правиш? - Нищо, на работата съм, ти?


@roccobar0c0: Всички негри са роби, само Морган е фрийман. 


@milototo: Пиар на деня: Николай Бареков ще се срещне с културните дейци на Перник

@Pappit0: Безсъние – това е, когато не можеш да спиш дори и на работното си място.

Няма коментари:

Публикуване на коментар