понеделник, 24 март 2014 г.

Джони Стронг: Оценявам любовта ви, но няма да се върна

Джони Стронг, който изигра Леон в Бързи и яростни 1 пожела късмет на колегите си с франчайза, но за пореден път сподели към феновете, че няма да се върне във филма.
Ето какво написа той:

"Изумен съм от всички заявки и любовта на феновете към това да повторя ролята на Леон. Наистина съм изумен като се има предвид, че общо бях във филма за 10 минути, а може би и по-малко. Но ще ви издам малко за героят ми Леон - повечето черти в него му ги придадох аз. 
Той първоначално е бил планиран като афроамериканец. А оригиналния сценарий се е казвал "Червена линия". Та аз реших да го изиграя като бяло момче инспирирано от черната култура. Ако сте прекарали време в ъндърграунд средите на нелегалните състезания ще видите, че има доста такива бели момчета, които се държат като черни. 
Помня всичко, което ме заобикаляше тогава...Мишел Родригес беше толкова мила. Играехме на Rainbow 6 на Плейстейшъна в трейлъра й.
А Пол беше добър човек. Помня, че ме помоли да му покажа някой жиу жицу хватки и режисьора се ядоса, защото той можеше да се нарани.
Спомням си как веднъш Мат Шулц се задави, а после се смя като луд... спомням си Вин Дизел, който говореше с фенове във фоайето на хотел в Калифорния.

Участието ми във филма беше интересно преживяване, което винаги ще помня. Имам няколко проекта, който съм започнал и които ми предстоят и за съжаление Бързи и яростни не е сред тях. Пожелавам им да направя 8,9,10 и т.н... Може би те ще наемат друг актьор, който да повтори Леон. 
Благодаря отново за цялата любов."

Няма коментари:

Публикуване на коментар