събота, 22 март 2014 г.

Най-смешното от Туитър 138

@plamenj: А на турски тенджера под налягане е düdüklü tencere, само казвам

@Dogan_Marketing: божинов е европейско дърво на годината

 @buhtum: В кварталното "дървено" мият фритюрника. Честита пролет! 

@mkjadee: Шофьорът на маршрутката ме видя и си прибра мартениците. Чувствам се като щъркел. 

@VentsiBeast: Поканиха ме на събитие "Да спрем застрояването на Карадере". Точно се чудех какво да правя уикенда. 

@kmetavip: Току що пред мен, собственик на Ауди A8 2013-та, си извади телефона и звънна по вайбъра на няква. Жив да не бях!!! 

@mkjadee: Слънцето е турчин. Лъже, че е топло.

@lvl90Hipster: И както казваше една бургаска батка - не е важно лицето на трапеца, а трапеца на лицето. 


@4nepa: Едвам чакам да имам дете, да го науча да пее народни песни на 5 години и да "Изуми цяла България" във Vbox

 @pro01: имам чувството, че боинга го търсят кадри на гдбоп. 

@ospam0x: според мен тоя самолет са го закарали в pimp my ride и ся ще им го върнат изненадващо целия в спойлери, големи джанти и екрани в кенефа 

@guvedu: Петя имала 80 пасти, изяла 74 от тях. Въпросът е... ЗАЩО ПЕТЯ ХОДИ С КЛИНОВЕ?!? 

@gminchev: Освен "Рестартирахте ли модема?" Blizoo са въвели новост в техническото обслужване с: "Да не вали навън?" 

@pishaSshisha: 10:08 седя прес офиса и чакам някой с ключ да дойде. Малко ми се ака

@LordDreadfort: Руският "Стани богат", жокер "Обади се на приятел" на втори въпрос: - Серьожа, 100 рубли стигат ли да се напием? - Да! - Отказвам се!


@MnogoZle: Днес е световният ден на щастието. А в България е четвъртък.


 @GlitterStar12: Ако вашият съпруг хърка шумно, бавно завъртете главата му, докато щракне.. 

@Emin_Bei: Как се различава доктор от санитар? Докторите имат химикалки в горния джоб 

@dean_ivanov: Бежанците чакали 2 месеца за статут. Къде бе.. Аз чакам НАП от миналата година да си свърши работата...

@n_paloff: "Пиша ти от Плевен, драги Ванка. Помниш ли кагда пришол със танка? Беше млад, но се държеше мъжки. Зарази семейството ми с въшки…” (Радой)


@gminchev: -Blizoo здр. -Още нямам интернет? - Както вече Ви казах, колегите търсят проблема.. -Това да не е самолет, че да го търсят толкова време?

Няма коментари:

Публикуване на коментар