събота, 8 март 2014 г.

Най-смешното от Туитър 136

@Firobg: На 15 март #Facebook ще направи ежегодното си окончателно спиране. 

@svesten: Точно си мислиш, че си видял всичко от тоя свят и някакъв младеж изгубил бас изяжда ароматизиращо топче от писоар в клуба 

@zhi4e: Колкото и да го тръскаш, една капка винаги остава. 

@hranitel_angel: Любовта е отговорът, но докато го чакате, сексът повдига някои доста интересни въпроси. — Уди Алън

 @thundererRS: Спира ме полицая и вика "пил ли си?" Как един път не ме пита - "ял ли си, добре ли си...

@fitkata: Не е вярно, че Опел не правят емоционално въздействащи коли. При вида на бяла Астра със сини буркани на всеки шофьор му спира дъха...


@desyslava_: Проблемът на модерния българин е, че като му замирише на джоджен се обърква – боб ли му се яде, мохито ли му се пие… 


@dragolov: Бареков: "Държим ключа за разтурване на правителството" - Баба ми държеше 3 ключа за клозета, но се насра в коридора - се казваше в 1 #виц

@svobodenagent: Ти си мислиш: - Боже, колко съм спортна! Аз си мисля: - Офф, каква гюлетласкачка... 


@hranitel_angel: Пролет е. Започва да мирише приятно, дърветата цъфтят, навън излизат жени и други оси. 

@kpacuma: "Осми март е ден на мама и на съседката отляво, дето братче ми роди" #8март 

@lvl90Hipster: Друго си е доцентката да ти кажа - аз ще ти клипна ти ми върни обаждането. 

@Firobg: ”Апетитът идва с ...диетата”— женска мъдрост
 

@bauxyu: в петицата пак е many хора, much забавно, such блъсканица, wonderful мирише и изобщо once in a lifetime преживяване

@batemisho: "Потребителска кошница" е понятие от времето на Червената Шапчица. По-коректно е да се използва терминът "потребителска найлонова торбичка".


@dragolov: #виц Между воайори: - Какво ще правим довечера? - Ще видим.


@stoynoff: Моментът, в който осъзнаеш, че Тончо Токмакчиев има толкова Оскар-и, колкото Леонардо ди Каприо

Няма коментари:

Публикуване на коментар